• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • Gizmo 75
    MrsMurphy skrev 2009-06-03 19:00:17 följande:
    Men vad f*n!! Hur har ungen lyckats få iväg det??? Man måste väl trycka med musen på posta inlägg, finns inga snabbkommandon va??
    Datahackern Nora!!!!
    Sara 920929 *-*-* Julia 070902 *-*-* Douglas 090228
  • MizzLizzy
    MrsMurphy skrev 2009-06-03 19:00:17 följande:
    Men vad f*n!! Hur har ungen lyckats få iväg det??? Man måste väl trycka med musen på posta inlägg, finns inga snabbkommandon va??
    De kan mer än man tror de små rackarna. Fannys specialitet är att skicka MMS till folk

ZAGO: Spännande med lgh! Hoppas ni får den
    ♥ Fanny ♥ 080130 Lillebror BF 091108
  • MrsMurphy

Morrn morrn!

Nora brukar skicka sms till halva adressboken och hon har även lyckats med bedriften att slå en pling till sin pappa. Men detta tog verkligen priset... Hon är ju klätterapa och passar på att sitta och dunka på datorn då en annan sitter med igel på bröstet men jag har kapitulerat i denna striden nu. Man får mest hoppas att hon inte gör sig illa och att inget allt för dyrt går sönder.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • lurksmulan
    zago: Garantierna gäller inte om du köper vagnen begagnad om personens namn finns på kvittot bara. Så du vet. Dessutom tror jag inte att några garantier gäller just nu.

Morron todos!
    Jag väntar på att vc ska ringa upp så att vi kan få träffa en läkare. Laban har ju ont i halsen och var i två fingrar och en tå och med tanke på vår streptokockhistoria så vill de kolla upp det.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MagdaA

morrn!

såååå trött! var i Umeå hela dagen igår, kom hem 23.30, somnade kring 01, å 07 ville inte A sova längre. Dessutom verkar han vara på ett sånt där strååååålande huimör idag *not* Sen han vaknat har han inte sagt nått annat än "nääää´ä"

jobbar inte förns 16.30 så vi får se vad vi hittar på idag i gråvädret. Tips?

Ebba har fått en lillebror! Vår Älskade Alexander är här!
  • Honeyflowers

morrn!

så jäkla trött här med, v 36 idag o bara 1 v kvar o jobba. Thank god!!!

lurkan: bra att ni kollar upp Laban!

magda: vad sägs om att ni bara tar det lite lugnt?!

• lurksmulan

Just det, hur gick det för zago på visningen igår?

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • MrsMurphy

Magda: Här är det också vilda västern. Bara ett evigt j****a NÄ, NÄ, NÄ!!! {#lang_emotions_yell} Frukosten var en mardröm, tandborstningen går åt skogen och nu fasar jag för påklädning.

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Thezzizen

morron,

magda, håller med var inne och mys!

Lättja, så skönt att höra om era jobbiga mornar!  Bara för att vi har en ganska soft morron här. Vi har kommit igenom tandborstning o mat o nu är det enklaste kvar, kläderna. fast hon springer omkring o tokleker nöjd i blöja just nu o lillebror har precis somnat. Så tänkte lägga han ifrån mig o göra mig iordning så kanske vi hinner lägga lite pussel också

*Lovisa 071006* *Noel 090501*
  • after eight

Morrn!

I dag är det sommarfest på dagis. Mitt i allt morgonstök passade jag på att fixa Isabels hatt som hon ska ha på hattparaden.

Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7