Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Morrn morrn!
Nora brukar skicka sms till halva adressboken och hon har även lyckats med bedriften att slå en pling till sin pappa. Men detta tog verkligen priset... Hon är ju klätterapa och passar på att sitta och dunka på datorn då en annan sitter med igel på bröstet men jag har kapitulerat i denna striden nu. Man får mest hoppas att hon inte gör sig illa och att inget allt för dyrt går sönder.
morrn!
såååå trött! var i Umeå hela dagen igår, kom hem 23.30, somnade kring 01, å 07 ville inte A sova längre. Dessutom verkar han vara på ett sånt där strååååålande huimör idag *not* Sen han vaknat har han inte sagt nått annat än "nääää´ä"
jobbar inte förns 16.30 så vi får se vad vi hittar på idag i gråvädret. Tips?
morrn!
så jäkla trött här med, v 36 idag o bara 1 v kvar o jobba. Thank god!!!
lurkan: bra att ni kollar upp Laban!
magda: vad sägs om att ni bara tar det lite lugnt?!
Just det, hur gick det för zago på visningen igår?
Magda: Här är det också vilda västern. Bara ett evigt j****a NÄ, NÄ, NÄ!!!
Frukosten var en mardröm, tandborstningen går åt skogen och nu fasar jag för påklädning.
morron,
magda, håller med var inne och mys!
Lättja, så skönt att höra om era jobbiga mornar! Bara för att vi har en ganska soft morron här. Vi har kommit igenom tandborstning o mat o nu är det enklaste kvar, kläderna. fast hon springer omkring o tokleker nöjd i blöja just nu o lillebror har precis somnat. Så tänkte lägga han ifrån mig o göra mig iordning så kanske vi hinner lägga lite pussel också ![]()
Morrn!
I dag är det sommarfest på dagis. Mitt i allt morgonstök passade jag på att fixa Isabels hatt som hon ska ha på hattparaden. ![]()