• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • zagolik

Nu ska vi cykla iväg till teatern. Ha en fin dag alla!!

♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • after eight
    snöstjärna skrev 2009-06-04 09:32:38 följande:
    Ville bara tala om att vi lever.Har det väldigt jobbigt just nu, kikar in ibland men orkar inte lämna nån kommentar.Men vi finns här.På måndag börjar jag jobba 75%, mot min och läkarens ovilja. Men jag ska klara det, för att jag måste. Ska ringa rektorn å prata med henne idag ... får se hur allt kommer att bli med barnomsorgen osv. Har ett enormt hat mot FK just nu. Men deras statistik ser väl bättre ut, för de har ju fått ut någon på arbetsmarknaden igen.Som grädde på moset så var vi med Jordan till läkaren igår för att han fortfarande är så himla snorig, i över 1½månad har han gått å snorat nu. Å hostar så han blir blå om nätterna. ... blev remiss till öron för operation av rör i öronen, halsmandlarna & näspolyper. Ingreppen i sig är ju "vanliga" å inget farligt, men för mig blev det som om han ska undergå värsta tänkbara operation. Känslorna svämmade över. Vet inte om nån förstår? Men tanken att vandra i samma korridorer vi gjorde under de 5 veckor vi låg på neo är skrämmande. Att behöva söva honom känns skrämmande ... jobbigt helt enkelt. Inget jag behövde nu när allt är så jobbigt som det är. Men det är ju för hans bästa ....inget kommer ske förrän efter sommaren, så vi kanske ligger på operationsbordet båda två samma månad.
    Snö, det är inte alls konstigt att du känner så. Det behöver inte vara en hjärtoperation eller något sådant allvarligt för att man ska bli jätteorolig. Och narkos känns ju aldrig kul när det gäller ens barn. Speciellt med den start ni hade. Jag har fortfarande en del ångest som sitter kvar efter Vincents start på neo också. Jag känner inte av det ofta, men ibland när man blir påmind på något sätt, när man är i liknande miljö. Men SKÖNT för Jordan att han får hjälp, då kommer han ju må bättre inför nästa hemska förkuylningssäsong.

Lurkan: Bullan kallade jag Isabel när hon låg i magen. *fnissar* Och så söt kommentar hon hade häromdagen. Som man frågar får man svar...
    Mamma till Isabel 050105 och Vincent 071211
  • jazzy

Hej hej...hemma med måns idag, lite feber o lös i magen. Gissar att det kan vara Mpr sprutan... Men mormor kommer snart för jag har ett möte på jobbet....

Hanna...måste vara magiska tofflor...vilka har han?

3 barnsmamma
  • Hannnas

Snö... uscha, jag hade nog oxå kännt så för det är ju ens BARN det handlar om o minsta grejjen blir klart största! så man FÅR känna så, man får vara orolig! *kram*

Jaz... jadu, det är ett par crocs-kopior köpta på skokanonen... vägrade betala hutlöst för de "riktiga" ... så har han en bil och en "diamant" på ena skon, superlycklig!

Nu ska jag in till lillstan o köpa ett fotbollsmål!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • jazzy
    Hannnas skrev 2009-06-04 10:20:40 följande:
    Snö... uscha, jag hade nog oxå kännt så för det är ju ens BARN det handlar om o minsta grejjen blir klart största! så man FÅR känna så, man får vara orolig! *kram*Jaz... jadu, det är ett par crocs-kopior köpta på skokanonen... vägrade betala hutlöst för de "riktiga" ... så har han en bil och en "diamant" på ena skon, superlycklig!Nu ska jag in till lillstan o köpa ett fotbollsmål!
    nä..jg skuule inte heller köpa äkta...måns har ett par röda, på ena skon har han Heffaklumpen...hans favvo...

Hur gör jag med FK idag?? Skulle jobbat 7.30-14.30 men ska in på ett möte mellan 12-14, kan jag ta ut 3/4 dag då??? eller hur gör jag?? Ta komp får jag nog inte iaf..synd!!!
    3 barnsmamma
  • Hannnas

Jaz... Måns är oxå röda

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns & Ylvas mamma .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Kan ni peppa mig lite. Har ett oerhört värdsligt litet problem. Jag var ju så inställd på Kap Verde, men det blev Egypten istället. Och Egypten känns som ett andraval, för att Kap Verde blev några tusenlappar för dyrt. Och det är ju inte så kul att känna så, man ska ju se fram emot stället man åker till.

• jazzy
    after eight skrev 2009-06-04 10:45:23 följande:
    Kan ni peppa mig lite. Har ett oerhört värdsligt litet problem. Jag var ju så inställd på Kap Verde, men det blev Egypten istället. Och Egypten känns som ett andraval, för att Kap Verde blev några tusenlappar för dyrt. Och det är ju inte så kul att känna så, man ska ju se fram emot stället man åker till.
    min bror åker alltid till Egypten, jättebra för barnen tycker han...
    3 barnsmamma
  • after eight
    jazzy skrev 2009-06-04 10:52:56 följande:
    min bror åker alltid till Egypten, jättebra för barnen tycker han...
    LÅter bra. Mera mera!
  • jazzy

vi funderar på att åka dit när jag fyller 40 eller fyller jag 30 {#lang_emotions_wink}

3 barnsmamma
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7