Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tack tjejer! Jag behövde höra det. Tänk så löjlig man kan vara egentligen.
Snö: Jag tror också att det sitter i ryggraden och med tanke på Jordans start så kommer det nog göra det ett tag till. Och jag förstår att det är läskigt med narkosen, men det kommer att gå bra. Men det är väl bra om både du och maken är med när han ska sövas. Och så HÄRLIGT att det finns rektorer som inte är så stela och paragrafridande!
Isabel har också ett par fejkfoppor. Jag fick ett par av min mamma förra sommaren, för hon hade köpt två par. Jag använder mina när jag ska springa ner och hämta posten osv. Skulle aldrig komma på tanken att köpa ett par själv. Men Isabel är så avis på mina, så hon var tvungen att ha ett par också, ett par ljusgröna. Men inget blingbling på dock.
snö: Låter som du har en jobbig period nu! *KRAM*
men det kanske går mkt bättre än du tror med jobbet, *peppar*
hemma igen med monstret. han är verkligen ingen gokille idag. jag är redan helt slut, å jag mår PYTON! Fattar inte var detta illamående kommer ifrån. överväger faktist att ringa vc. nått måste va knas. inte ska man väl gå å må illa titt som tätt?
lurkan:
Ja man får härda ut, som med allt annat. Men inte känns det nå lockande direkt. Vidrigt rent ut sagt. Men måste vi så måste vi, mår han bättre så fine. Iofs så klagar han inte, han är pigg å far runt som vanligt. Men ja, han flåsar å är täppt stackarn.
Va skönt att de inte är några bakterier som bråkar med er, har inte hängt med på vad som hänt då jag bara haft så himla tungt själv ... hoppas ni mår bra! Kram Har ni flyttat förresten?
lurkan:
Ja vad jag förstod skulle de ta allt på samma gång, det tyckte vår läkare i alla fall, får väl se vad öronläkaren säger.
Oj ja det går ju runt runt runt. Tur att det inte var det nån bakterie i alla fall då ... Hoppas Jordan får bli fri snuvan å hostan nu bara så han får vara frisk fram till ev. operation.
"Rensa" .. oh de e inte bara det! Skoj med flytt =)
SÅ... tillbaks från lillstan, o fotbollsmålet är monterat o står nu o glänser på tomten
ska bli såå kul att hämta M på dagis sen o visa honom
AE... jag kan inte peppa så mkt då jag inte har någon erfarenhet av egypten MEN det är en resa ni ska göra ju! underbart att komma iväg o få njuta hela familjen o några tusenlappar mer som KVresan hade kostat hade säkert inte gjort er gladare ![]()
Vi ska oxå iväg på en AI-resa nästa år, hösten har vi tänkt, typ slutet okt, början nov... några tips på vart man kan åka? inte fööör dyrt (ej thailand mao) o vaarmt ska det vara... idéer?