Pladderbebisarna Del 7
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! 
mmmmmmmmmmmkompåö..åö-äö-ä-䨨-
kmjnmjnm,kl,ollöikujhgtgthyujkolololpöpööp,kmjmjnvfujgmjnmjfmkgg
npöpöol
plåolollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllkn äpåö
Ä*******
Halloj,
Ja syskonvagnar är verkligen inte lätt. Har faktiskt kollat en del på Emmaljungas Twincerox (tror jag den heter) med svängbara framhjul. Är ju lika bred och klumpig som andra syskonvagnar kan jag tänka mig, men en av fördelarna är att du kan vända sittdelen vilket man t e x inte kan på Babytravels. Men den är ju också väldigt dyr. Och har bara sett en begagnad på Blocket. Får väl ta tag i det hela och gå och provköra lite vagnar en dag....
Fanny har varit supergnällig idag och jag är nog 99% säker på att det är tänder. Hon har ju knappt ätit ngt flera dagar nu (igår på dagis åt hon inte något på hela dagen!) och idag ville hon ha ett kex och när hon bet idet så började hon storgråta. Sen är det diarré, dreggel och annat smått och gott också. Lite feber har hon ju haft till och från. Ingen feber idag iaf så jag antar att hon kan gå till dagis imorgon??
NO: Nej du ska nog inte bära byrå och bokhyllor själv!!! Är inte A hemma så ni kan hjälpas åt???
LURK: *skrattar* vilket underbart svar från Polly
De är smarta de små liven!
Henke kommer vilken sekund som helst sen ska vi kolla på lägenheten....ska bli intressant att se hur Emil orkar med...han ska ivanliga fall lägga sig om en halvtimme och då ska vi vara där...så det är en cykeltur som gäller för då håller han sig vaken får jag hoppas på!
Men vad f*n!! Hur har ungen lyckats få iväg det??? Man måste väl trycka med musen på posta inlägg, finns inga snabbkommandon va??