• zagolik

Pladderbebisarna Del 7

{#lang_emotions_heart}Tråden för oss som hängt ihop under några år! Här fortsätter vi vidare! {#lang_emotions_heart}

♥ Emil 080327♥
  • Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7
  • MrsMurphy

mmmmmmmmmmmkompåö..åö-äö-ä-䨨-

kmjnmjnm,kl,ollöikujhgtgthyujkolololpöpööp,kmjmjnvfujgmjnmjfmkgg

npöpöol

plåolollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllkn  äpåö
    Ä*******

Allt är såååååååå naturligt så...
  • numberone
    MrsMurphy skrev 2009-06-03 16:11:16 följande:
    mmmmmmmmmmmkompåö..åö-äö-ä-䨨-kmjnmjnm,kl,ollöikujhgtgthyujkolololpöpööp,kmjmjnv fujgmjnmjfmkgg npöpöolplåolollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllkn  äpåöÄ*******
    haha ok?!
  • lurksmulan
    zago: Urban Jungle har ju gått i konkurs så de vagnarna ska man inte köpa nu!
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • zagolik
    lurksmulan skrev 2009-06-03 16:25:42 följande:
    zago: Urban Jungle har ju gått i konkurs så de vagnarna ska man inte köpa nu!
    jasså...visste jag inte...har ev en begangnad på gång från en kompis som ska sälja sin....är det nåt fel på dem då??
    ♥ Emil 080327♥ väntar på bebis BF 091102♥
  • lurksmulan
    zagolik skrev 2009-06-03 17:21:47 följande:
    jasså...visste jag inte...har ev en begangnad på gång från en kompis som ska sälja sin....är det nåt fel på dem då??
    Nej men inga garantier gäller och om man beställer en ny vagn är det inte säkert att den kommer eftersom de inte kommer tillverka färdigt allt.
    Min jobbarkompis som väntar tvillingar skulle köpa en UJ nyligen men blev avrådd i barnvagnsaffären. De kunde inte ens garantera henne en vagn.
    En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem
  • zagolik
    lurksmulan skrev 2009-06-03 17:57:26 följande:
    Nej men inga garantier gäller och om man beställer en ny vagn är det inte säkert att den kommer eftersom de inte kommer tillverka färdigt allt.Min jobbarkompis som väntar tvillingar skulle köpa en UJ nyligen men blev avrådd i barnvagnsaffären. De kunde inte ens garantera henne en vagn.
    okej på så vis. Jag kommer aldrig någonsin ´lägga sååååå mkt pengar på en dubbelvagn ändå

Har en begangnad på gång och den är 2 år år så intressant med garantin iof....
    Men jag kommer få den ruskigt billigt om jag köper den men kan inte bestämma mig om jag vill ha just en UJ...fasiken vad svårt...men den känns bättre än en carena eller en babytravel ilf....
  • MizzLizzy

Halloj,
    Ja syskonvagnar är verkligen inte lätt. Har faktiskt kollat en del på Emmaljungas Twincerox (tror jag den heter) med svängbara framhjul. Är ju lika bred och klumpig som andra syskonvagnar kan jag tänka mig, men en av  fördelarna är att du kan vända sittdelen vilket man t e x inte kan på Babytravels. Men den är ju också väldigt dyr. Och har bara sett en begagnad på Blocket. Får väl ta tag i det hela och gå och provköra lite vagnar en dag....

Fanny har varit supergnällig idag och jag är nog 99% säker på att det är tänder. Hon har ju knappt ätit ngt flera dagar nu (igår på dagis åt hon inte något på hela dagen!) och idag ville hon ha ett kex och när hon bet idet så började hon storgråta. Sen är det diarré, dreggel och annat smått och gott också. Lite feber har hon ju haft till och från.  Ingen feber idag iaf så jag antar att hon kan gå till dagis imorgon??

NO: Nej du ska nog inte bära byrå och bokhyllor själv!!! Är inte A hemma så ni kan hjälpas åt???

LURK: *skrattar* vilket underbart svar från Polly De är smarta de små liven!

♥ Fanny ♥ 080130 Lillebror BF 091108
  • zagolik

Henke kommer vilken sekund som helst sen ska vi kolla på lägenheten....ska bli intressant att se hur Emil orkar med...han ska ivanliga fall lägga sig om en halvtimme och då ska vi vara där...så det är en cykeltur som gäller för då håller han sig vaken får jag hoppas på!

• Gizmo 75
    MrsMurphy skrev 2009-06-03 16:11:16 följande:
    mmmmmmmmmmmkompåö..åö-äö-ä-䨨-kmjnmjnm,kl,ollöikujhgtgthyujkolololpöpööp,kmjmjnv fujgmjnmjfmkgg npöpöolplåolollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll llllllllkn  äpåöÄ*******
    Antingen har Lättja fått frispel, eller så är det Nora som försöker säga oss något!!

Sara 920929 *-*-* Julia 070902 *-*-* Douglas 090228
  • MrsMurphy

Men vad f*n!! Hur har ungen lyckats få iväg det??? Man måste väl trycka med musen på posta inlägg, finns inga snabbkommandon va??

Allt är såååååååå naturligt så...
Svar på tråden Pladderbebisarna Del 7