vi balkong odlare
Hej och välkommen till tråden för oss med balkong och som ska odla på den i sommar.
berätta lite om din balkong.
Min balkong är inglasad och i söderläge bor i norrland (östersund)
Hej och välkommen till tråden för oss med balkong och som ska odla på den i sommar.
berätta lite om din balkong.
Min balkong är inglasad och i söderläge bor i norrland (östersund)
jag tror jag ska kolla efter jordgubbsplantor.
Nu har jag fått det ganska fint på balkongen men ska köpa någon hängväxt någon som har något bra förslag?Jag vill att den ska hänga lite i en ampel.
Blommiga tjejen skrev 2009-05-06 11:25:46 följande:
ja dom är fina.
trivs dom på en söderbalkong?
Oh, jag tycker inte alls om fuschia - men smaken är ju som baken
Här har det inte hänt så mycket på balkongen på sistone, mina plantor växer och växer och jordgubbsplantorna börjar lika en djungel med massor av blommor - så fint! Annars jobbar jag mest, och får ju då min beskärda del av blommor hela dagarna
pumpkin vad jobbar du med?
Vad vill du ha då, Blommiga tjejen? Finns ju million bell, hängpelargoner, en massa grönt "häng" och så, men det kanske inte är i din smak?
Jag googlade på "ampel hängväxt" och fick upp det här: images.google.se/images&q=ampel+h%C3%A4ngv%C3%A4xt&gbv=2&aq=f&oq=
Tack för länken ronnbat en massa fina blommor där,jag har tänkt mig någon blomma med mycket färgoch den ska tåla sol och värme då min balkong brukar kunna bli väldigt het vissa sommardagar.
Blommiga tjejen: Jag jobbar på Plantagen nu under maj