vi balkong odlare
Hej och välkommen till tråden för oss med balkong och som ska odla på den i sommar.
berätta lite om din balkong.
Min balkong är inglasad och i söderläge bor i norrland (östersund)
Hej och välkommen till tråden för oss med balkong och som ska odla på den i sommar.
berätta lite om din balkong.
Min balkong är inglasad och i söderläge bor i norrland (östersund)
imorgon blir det frukost på balkongen
Inte här i plus fem grader... Men det kan nog bli en kopp kaffe på eftermiddagen! Efter ett inköp av armeringsnät alltså.
Är det någon som har haft hallon? Får man mycket bär?
Måste förresten få sura av mig lite. Häromdagen köpte jag ju Chrysan på Zetas handelstrdägård. 52 spänn. Igår såg jag att de hade EXAKT samma paket på Hornbach för 24... Lurad!
Chrysan? Chrysantemum eller vad menar du?
Om det är en planta av något slag så skulle jag vilja säga att du inte är lurad, det är generellt sett mycket bättre kvalitet på allt man köper på Zetas i jämförelse med Hornbach, Coop och Plantagen.
inatt har mina små palnt-bebisar övernattat ute på balkongen, de ser ut att fortfarande må bra iaf
Ska ta med mig dottern å handla lite mer krukor och grejer idag så att jag kan börja organisera där ute
och btw, här har det varit 25 grader hela dagen helt fantastiskt!
i dag har jag total stylat min balkong jag behåller bordet och stolarna ett tag till.
Jag höll på där ute i ca 2 timmar.
Lite bökigt att böja sig ner iom att jag är gravid i 7e månaden.
Jag skulle också vilja ha smultron eller jordgubbar gud vad mysigt att kunna ha egna.
Men det får jag nog vänta ett tag till med bor ju i jämtland och värmen har precis hittat hit.
I går och i dag har vi haft jättevarmt.