Låghormonare, se hit!
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
Hej hej. Hoppar in här.. BIM+10 idag o bara ett fett minus. Fattar inget. Har aldrig haft sen mens. Har inga gravtecken heller. Va osäker på min ÄL sist och märkte inte direkt av den... Om man ej haft nån ÄL har man ingen mens då?
Bim +4 idag då :S fattar ingenting! ingen mens inget pluss *gaah*
bara en massa flytisar, känns som om mensen kommer ,typ hela tiden men så kollar jag och så e d bara flytisar!... testade igår igen och fett neg ...
har inte tanten kommit kollar jag imorgon igen...
vet ju i bakhuvvet att allt detta KAN bero på att jag i början på maj åt primolut nor för att skjuta upp mensen under semestern..mensen kom som den skulle 3 dar efter avslutad kur.. ca 2 v senare ömmar min ena äggstock så jag e rätt säker på att jag haft äl.. såååå trist att vänta om de nu bara e medicinen som spökar???
Jag är på söndag 2 veckor sen och testar än så länge negativt men ingen mens i sikte...denna tråd ger ju en smula hopp 
BIM+ 4 för mig idag. Testade neg igår. Har massa symptom=/ Jätteförvirrad, men skönt att se att det är fler än jag=)
Min dotter blev till på första försöket och jag testade positivt (starkt plus) BIM-3 tror jag det va.
Andra grav, första försöket och testade positivt 4 dagar innan BIM tror jag.
Ska testa igen på onsdag eller nått, sen blir det till att beställa fler tester=)
Jag känner mig jättegravid, magen är svullen och värker, lite illamående ibland, äter som en häst, kissar ofta, trött hela tiden, hummörsvängningar, hade ömma bröst för nån vecka sen osv.
Vet att det kan vara menssymptom med, men har aldrig haft de förr och varför skulle det hålla i sig i över en vecka innan mens?=S
Sambon tror inte jag e gravid, han kallar mig skendräktig. morr!
Och är jag inte gravid är jag absolut skengravid, för inbillning e de då inte=P
Är själv lite fundersam över mina tester och min kropp... Har en son som är 8 månader, slutade amma helt för lite mer än en månad sedan.
Jag testade starka streck på ägglossningstestet igår och idag. Men även ett svagt plus på gravtestet. Jag borde vara i vecka 7-8 nu om jag är gravid. Är svullen, molvärk, högre temp och mår illa en hel del.
Men för ca 3 veckor sedan fick jag en mensblödning. Och jag var på ett VUL för 2 veckor sedan pga av värk, men hon sa inget om att hon såg något där då. I och för sig letade hon inte efter graviditet då, men ser man något så tidigt som vecka 5-6?
Plussade i vecka 6 med min son, men jag hade inte testat innan heller.
Är jag gravid tror ni?
Hejsan Här är en till med samma funderingar! Hoppas men tror inte riktigt på det =( Är på BIM+6 och har tagit två test på min BIM- apotekets test anande en skugga på testet slängde bort det och kollade några timmar efter och såg ett svagt sträck. Testade dagen efter med RFSU´s känsliga test och där var det helblankt! Sen dess har jag inte testat men imorgon är jag en vecka sen vilket jag inte brukar. Har dessutom fått vätska i brösten och det har jag inte haft sen mitt MA? Jag tror att min kropp är skengravid?
En fråga...
Är det någon som inte har haft några gravkänningar, fått mensen precis som planerat men ändå varit gravid? :)
går fick jag min mens över 2 veckor sent...
Testade i morse igen. BIM+6, Negativt=/
Suck, kan det inte bara bli ett pluss eller att mensen kommer så man kan få ägglossning snart igen...