Låghormonare, se hit!
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
I vilken vecka plussade ni låghormonare? Något extremsent fall? Och varför blir det så för vissa?
Jag är inte gravid just nu, men är nyfiken på den här frågan.
jaha bim+20 sen fick man mens idag... min kropp är jätteskum!
och sur är jag för jag trodde det var nåt på gång j***a skit!!!!!!!!!!!!
Väntar på antingen ett + eller (mer troligt) mensen! Har en väldigt lång cykel, den car legat på 5.5-6 veckor sedan jag fick tillbaka mensen efter amning. På lördag är det 8 veckor sen jag hade mens (alltså ca BIM+14) och jag har nu haft molvärk i 2 veckor. Men inget +... Har testat 2 gånger, senast i måndags men då inte på morgonurin. Ringde MVC men de sa bara att mensen nog kommer "om jag slutar tänka på den..." Visst, ska genast sluta med det :-/
Men men, med sonen tog det ca 6 försök innan ett plus, och nu är vi bara på försök 2 så det får ta sin tid. Men jag vill gärna att mensen kommer (om den nu är på väg) så att jag vet att allt fungerar och vi kan börja försöka igen!
BIM +4 idag och inget positivt resultat på stickan ännu :(
Bim +7, inget plus och ingen mens...
GALET LEDS!!!
Hej hoppar in här om jag får?
är på bim+2 tog två grav test från samma urin i eftermiddags, ett cb som under tiden urinen sögs uppoch passerade "displayen" såg ut att kunna visa + visade sen neg. de andra en stav från billiga-tester.se visade neg den med, men typ en timme efter så tittade jag igen och kunde se ett ultra svagt men dock färgat streck i resultat rutan men fick titta mycke noga, men är säker på att de är lite färg i...
knäpp man blir av allt de här...
vet att de räknas som neg båda testen...
min mens har gått från att vara 28 dgr till 30, så jag räknade me att min cykel var 30 dgr och då skulle jag ha bim i onsdags ! och är nu likförbannat två dar över tiden! *suck* inte en tillstymmelse till mens dock.
och märkligt nog fick jag som en sjö av flytisar idag så som de va brukar jag inte få innan mens...men men...
jag plussade svagt på BIM +11 och lite starkare på BIM +18. Ändå är det svagt ![]()
jag vet inte min senaste mens var 25 april och jag har ungefär 31 dagar menscykel. Jobbigt att ha oregelbunden mens. Nä jag har inte kolla upp det. Jag ska ringa tillbaka till mvc för att boka en tid hos dom för hon ville boka redan förra veckan men jag sa att jag ville vänta och då skulle jag vänta en vecka. så på måndag ska jag ringa till dom. Jag borde väl nästan vara i vecka 7? För jag visste inte att jag var gravid för mensen var ju försenad och trodde att jag skulle få det imorgon och så fick jag inte det tills jag gav upp och testade mig den 5 juni till idag.