Järfällaföräldrar 5
flurran: Hur blir det idag?
flurran: Hur blir det idag?
mirix: Åh så bra det låter! Kunde ju vara tusen gånger värre! Ni kommer att tacka er själva sedan för att ni kurat, glöm inte det! Mira mår också bra av att kunna sova ordentligt. Vet inte om du såg mitt inlägg tidigare, för ngr dagar sedan, men hoppgungan är hemma nu, om ni vill låna den.
bt: tog också en promenad, ned till ica och köpte glass till mig och övertrötta Roinja. Har inte kunnat natta henne idag, är ensam... Så kan det gå! Nu sover iofs Maya, men det är för sent för Ronja att sova middag, så nu får hon vara utan...
flingan: Skönt ändå att träffa släkten och vara på landet! Vill också! (Även om min släkt inte är den bästa...
) Försök att njuta så gott det går!
Glad påsk alla käringar! ![]()
mirix: Okej
Det är bara att höra av dig när ni är redo!
matglad: Låter toppen! Härligt med lite kebab så här mitt i påsken, inte kul med bara ägg och godis
Skönt att höra att det går bra med lilla tjejen också! Sömnen gör ju så mycket!
Själv sov man som en gammal hottentott inatt. Låg bredvid Maya och tack vare det sov jag alltså typ ingenting!! Blä... Är sååå trött idag! ![]()
mirix: Men se där! Värt det, eller hur? Så skönt för er att hon snappar upp allt så fort!
flingan: Men hottentottarna du vet, de är som jag
GLAD PÅSK ALLA UNDERBARA TJEJER OCH KARL 
bt: Så sött med joller!! Tänk vad tiden går fort...
flingan: Stackars dig!! Håller med de andra, självklart går ens familj i form av man och barn före föräldrarna! Ingen tvekan om saken. Hoppas att du mår bättre idag!!
Jag kan ev leka lite imorgon. Chris är dock ledig, så skall kolla med honom om vad han vill göra. Vi skall hem till min kusin på födelsedagsmiddag på em, så fm får det bli i sådant fall.
Släkten tog det ganska bra att vi inte kom. En kusin höll dock på att börja gråta när hon insåg att bebisen inte skulle med
Men vad göra? Jag mådde skit hela kvällen och frossade och mådde illa, sedan gick det dock att "lätta" lite på trycket och då mådde jag snäppet bättre. Men kunde banne mig inte ta mig hemifrån på kalas...
mirix: Blä! Hatar när man glömt räkskal i påsen över natten...
bt: Ojojoj, så mycket jobb! Jag tycker att det är perfekt när Chris farmor och farfar har landställe som vi kan hänga på när vi vill
Då slipper vi allt jobb
Hahaha! Men hus, det måste vi ha: Helst igår!
Lider redan av att Maya inte kan få ett eget rum... Känns så trist och fattigt och tråkigt... Men just nu är det ändå ingen idé att köpa nytt och större, vi får helt enkelt följa planen och börja leta efter föräldraledigheten.
flingan: Låter toppen, ni kan ju boka lekstunden, så hör jag av mig om det fungelererar för min del också. Vi skall tydligen hem till syster en sväng också, skall gräva upp lite växter som jag skall få ärva
...Knasig släkt du har som tänker så... Vet inte vad mer man kan säga? Skönt att du är hemma iaf!!
marina: Så skönt att hon sover bra då! Vi har bara testat att ha Maya i egen säng en gång och då sov hon fyra timmar. Sedan var det morgon och vi gick upp
Men hon har ju kapaciteten, om man säger så
mirix: Jo, har ingenting emot att barnen delar rum, MEN vi vill absolut inte sätta in lilla Maya i Ronjas rum eftersom Ronja sover på nätterna och det gör inte Maya. Det är ju inte snällt att låta dem störa varandra... Ronja är så en sådan som vaknar och skriker till då och då också, vet faktiskt inte hur Maya skulle reagera på det. Hon vaknar dock inte när hon sover dagtid och Ronja har utbrott i närheten av henne. Helt otroligt!!
Mår dåligt igen. Frossa och illamående. Började för ngn timme sedan. Vi skulle fira påsk hos svärisarna idag, men Chris fick gå iväg själv. Ronja var helt rabiat så vi tyckte att det var bäst att hon fick underhållas lite... Sitter således själv, utan barn, och vet inte riktigt vad jag skall göra. Tror att jag skall glutta på en Beck via tv4 anytime. Snåla jävlar som tar betalt för att kolla på deras program! *Morr*
flingan: Är helt hundra på att det beror på att jag har haft mer eller mindre totalstopp i magen sedan förlossningen... Ngn gång måste ju skiten ut
Haha, men det känns som att det borde hända saker snart. MÅSTE nästan göra det!! ![]()
Åh vilka bra tips! Testade med microlax för två veckor sedan, är dock en ganska jobbig känsla att ta det... Ja, ni vet väl vad jag menar? Plommonpuré däremot brukar jag också köra med de få ggr jag haft dessa problem, eller Friggs plommonjuice!
När ni testar smileys måste jag också få vara med :-8 Får se om det blir ngt...
Oj! Gjorde den ju baklänges!! Hahaha, testar igen!! ![]()