• Disan

Järfällaföräldrar 5

syster: Lycka till!! Men saknar dig likförbannat

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

Första dagen som ensam hemma! Går jättebra hittills, får se hur det blir sedan... Ronja är iofs på dagis nu, men två hela timmar skall jag ha båda barnen själv! De timmar som Ronja är som mest grinig också...

bt: Var ses vi för fika imorgon?

snowflake: Du skulle med va?

• Disan

snowflake: Var ligger det? *Virrig*

• Disan

snowflake: Aha, utomhus alltså Eller ja, inte utomhus, men utanför själva centrum *brrr* Det blir väl jättebra! Jag röstar för det! Halv elva ses vi där. BT tycker säkert också att idén är bra

BT: Eller vad säger du? Kul med fika utan storgrabben Sådant behövs! Sover Noa lika mycket ff? (tänker på när vi var på Stinsen och han inte ens vaknade för matrast )

Min stumpa har sovit läääänge nu och jag funderar på att göra en kasslersallad (nej, är inte avskräckt sedan vi mådde dåligt (nej, sorry, dålig humor...)) så att den finns färdig när jag är hungrig. När Maya vaknar kommer hon att vilja äta och då kanske jag kurrar och får sitta där i 40 min med henne till bröstet. Mat, it is!

• Disan

seaflower: Hoppas att du känner dig pigg och kry idag! Tänker på dig och hoppas att Anton stannar kvar inne ett tag till. *kram*

tip: Kul att du också följer med!

• Disan
    Vi som skall fika: Jag kommer nog att gå in på Waynes, min stumpa kommer nämligen att vilja äta som en varg och lite till vid den tiden, tror inte att hon kan hållas lugn efter bvc besöket fram tills alla har kommit på plats...

syster: Jag vill jättegärna gå till H gården!! Eller F? När? Nu? Sedan? Igår? Fort fort fort!!!!

Marina: GRATTIS till bilen! Hurra för er Hoppas att ni får den gamla såld nu då.

Matglad: GRATTIS till tanden
  • Disan

Underbart att träffas lite igår! Tack! {#lang_emotions_flower}

flurran: vad haver hänt?

flingan: snygg kyl

Kanske hänger med på fikat idag. Beror på hur dagen utvecklar sig... Skulle vara skoj att göra ngt, men vet faktiskt inte om jag orkar. Men måste ändå handla, skulle ju lika gärna kunna göra det i jakan som i viksjö

Besök på 4H gård måste väl bli på en helgdag eftersom syster inte kan vardagar längre...

Fika och smakråd åt Tip i jakan 1200
    snowflake
    Disan (med reservation för ändringar)

• Disan

flingan: Haha!!

• Disan

Ingen som vill leka med mig, Babutini och Ronja på fre? Kanske en park och lite korvgrillning? (Så som jag och tip pratade om igår) Förstår om de flesta inte kan eller så, med tanke på att det är en röd dag. De flesta vill väl kanske vara med sina familjer. Min karl jobbar as usual (blä!!) och jag måste underhålla Ronja så gott det går!

Gör en liten lista ifall ngn är intresserad!

Lekpark och korvgrillning långfredagen

Disan, Babutini och Bus-Ronja

• Disan
    Marina skrev 2009-04-08 08:32:21 följande:
     Disan tyvärr får besök av syster från Skåne då
    I know! Trevligt för dig, tråkigt för mig Du kanske vill boka in ngn dag för lunch eller så, nästa vecka alltså?
Svar på tråden Järfällaföräldrar 5