• Disan

Järfällaföräldrar 5

Perfekt ju!!

Lek hos Marina idag 14.00 alternativt gräva i sandlådan utanför, finns ett litet picknick bord där om solen är framme..{#lang_emotions_sunny} fyll gärna upp igen så jag vet vem som kommer...

Marina + 2
    Disan + 2

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

maraja: Du kan även ta buss 551 (för du bor väl där i krokarna?)  och hoppa av Tröskvägen södra, radhusomr precis bakom hållplatsen där man går av.

• Disan

flurran: Jag hänger gärna på till parken i Kallhäll! Fast den enda dagen som fungerar för mig är tors em, efter att jag hämtat Ronja. Blir då kanske lite efter tvåtiden? Kanske är för sent?

mirix: Jag skulle inte ha en lekhage. Tycker att man skall ha det så pass städat och undanplockat hemma så att bebisarna skall kunna få vara överallt, annars borde man kanske inte,,,, ahum,,,, skaffa små pillande levande varelser? Nej, lite hårt kanske, men ja, du fattar väl vad jag menar. När de är riktigt små kanske de inte bryr sig, men ändå, känns också som att sätta dem i bur!

• Disan

Vad tycker mirix om en lekhage till Mira?

• Disan

flurran: Trist! Men det går fler tåg!

• Disan

marina: Haha, du fick det att låta som att jag menade att man skulle ha det både kliniskt rent och totalt undanplockat Det var ju INTE så häftigt direkt, men ja, som de flesta har hemma, inte mer än så. Jag menar, jag skaffar hellre en grind till trappan än en hage till barnet!

• Disan

flingan: Förstår hon vilka situationer du skriver om? Eller bör du skriva ut de saker hon sagt vid t ex kalaset för att hon skall förstå och veta vad du pratar om?

Tycker att det var ett bra brev i övrigt!

• Disan

Tack för idag tjejer! Var jättetrevligt, men förlåt min seghet, den berodde på monsterhuvudvärk...

• Disan

bt: Skulle jättegärna velat följa med, men har faktiskt en date med min mor Skall försöka få till en klipptid också!

flingan: Åh så duktigt av dig!!

• Disan

Någon som har telenr till frisören i Jakobsberg som har elever som klipper billigt?

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5