• Disan

Järfällaföräldrar 5

Tack syster!!

Ronja kom till oss 070620 & Maya tittade ut 090322
  • Disan

maraja: Tid har jag gott om, har nämligen fixat barnvakt

Glömde att kommentera: Jag känner mig utvilad idag! Är som en ny människa! Chris sov med Maya i v-rummet och tog hand om båda tjejerna hela natten och morgonen (ja, ronja var faktiskt uppe och sprang lite i natt...) Jag har bara vaknat en gång, men somnade om ganska snabbt!

Hurra!!

• Disan

tip: Lider så enormt med dig!! Vet precis hur det kan vara... Du får stänga in dig ngnstans och ta ett djupt andetag, det gjorde jag förra veckan när Ronja var som värst! (Ränkte med 30 sek innan jag hade återfunnit kontrollen över mig själv )

misses: Håller med syster, behövs verkligen vettiga människor där! Jag jobbade inom hemtjänsten förut, handikappavd. Jobbar du med handikapp eller äldre? Jag trivdes enormt, men efter ett tag blir det ju tungt...

Vi tänkte åka till Skansen idag, men det blåser lite för mkt... SÅ vi nattar Ronja lite nu och sedan åker vi till Mulle Meck och kollar in den parken. Har hört så mkt gott om det, hoppas att det är bra!

Så skönt dagar som denna då Chris är ledig!

Vill ngn leka på tors em?

Jag gör en lista!

Fika eller utelek tors em

Disan + 2

• Disan

anneliE: Nej, det fungerade inte, MEN jag gjorde så ändå Skönt för mig om inte annat, att få lite tystare omkring sig.

Min karl brukar ta på sig hörlurar med musik när barnen skriker. Det är ett BRA tips som faktiskt inte skadar ngn!

• Disan

Lägger till mig på fikat på fredag eftersom min mamma gjorde slut med mig och nu skall vi inte ses Jag som hade varit duktig och bokat klipptid! Såg också fram emot att åka till fjärilshuset med Ronja efteråt...

Fika eller utelek tors em
    Disan + 2
    Mirix + 1 (ej mellan 11-13)

Fika/ parklek hos BT fredag 15/5 ca kl 14- 14.30
    (Går gärna prommis innan!)

BT +2
    Marina + 2 (om jag har barnvakt till André)
    Maraja + 2 (men hoppar prommis)
    Mirix + 1 (jag vill oxå vara med o prommenera, har ni bestämt något änn??)
    Lilla T + 1
    Disan + 2

• Disan

matglad: För min del spelar det ingen roll var vi ses. Jag är väldans flexibel och gillar att åka land och rike runt

• Disan

matglad: Absolut! Skall vara lite halvdåligt väder, så utomhus är väl kanske inte aktuellt ändå. Man vill ju inte frysa ihjäl

• Disan

Ang epilering: Det beror helt på vilken hårkvalité man har. Mina är ljusa och tunna och jag gav bort min epilator eftersom den bara hade sönder de flesta av hårstråna. Men om de dras ut ist för att gå av är det verkligen värt det!

• Disan

Lista:
    Vilka tror att Mirix kommer att tappa sina nycklar igen?

Disan: JA

• Disan

MARLENA GRAVID!!!!????????????????????

Kors i taket!

bt: hahaha! Ja du, det finns alltid knasbollar där ute... En transvestit ville köpa trosor av mamma en gång, när hon sålde kläder på blocket...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5