• Marina

Järfällaföräldrar 5

Tip fy vad jobbigt hoppas hon blir frisk snart!!!!

Angående fsk så rekommenderar dom att lägga in för längre perioder, jag la för hela året både nu och med Liam och jag har aldrig haft problem med utbetalningar

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina
    Maraja 80 skrev 2009-05-27 21:55:23 följande:
    Tip: Hoppas Elina blir bättre inte kul det där! Disan: Jo, när jag såg att det var klockan tre så tänkte jag att jag säkert skulle få åka till Hässelby och hämta men fröken sa att de inte pratat med "ledningen" utan bara bestämt själva att "ge" oss en timme. de flesta fröknarna tycker ju att 15h regeln är idiotiskt! Kan ju inte vara lätt att planera för dom heller....
    Varför kom ditt inlägg igen????

Nu har jag gråtit floder över Greys helt sjukt vad sentimental man blivit på äldre dar {#lang_emotions_cry}..Nu kallar dock sängen natti natti på er alla

Syster ge fan i städningen nu så du inte har ihjäl fler oskyldiga djur hahahaha
  • Marina

Ojdå vi skrev visst nästan samtidigt Maraja

• Marina

Stora syster från viksjö kan man gå är en bra promenad, från er är nog lite långt iallafall för en 6 åring...Jag ska gå kommer nog gå vid kvart över nio ca...

Snowflake hur kan du tillåta fotboll på greys tid!!!!!  En gång har Jonny fått se en viktig match sverige-mot nån men då dela vi tv bilden, så halva bilden var greys och halva fotboll hihihi inget jag går med på speciellt ofta {#lang_emotions_laughing}....

• Marina

Flingan jag förstår hihi nä det vill man inte ta ifrån dom, tur Jonny inte är så pass intresserad...

• Marina

Lycka till flingan tänker på er!!!

• Marina

Vem är det nu som kommer imorgon???

Jag tänkte grilla korv på snälla Annas grill, vem ska mer grilla jag har 16 pack bröd om nån vill ha...

Anna jag har om du vill ha lite gifflar till lördag, du kan få två påsar {#lang_emotions_laughing}....

• Marina

Disan varsågod vill du ha fler så kan Jonny ta imorgon {#lang_emotions_laughing}...Och Ronja kan få korv och bröd av oss...

Bt vi skulle försöka gå vid nio kvart över möjligtvis men inte senare för då vill garanterat Isa sova...Och vi ska ju hinna leka innan det är dags att sova...Men hinner du får du gärna gå med oss..

• Marina

Karin jag vet inte hur man kör dit tyvärr!!!

• Marina

Va tråkigt stora syster att du inte kommer och tråkigt med bilen, hoppas Jonta får en bra födelsedag!!!!

Bt vet bara att när du svänger in till Gulsippan är det en liten 30 väg som är lite gömd men från vägen du kör på ska du in på en liten väg sen är parkeringen direkt in på vänster...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5