• Marina

Järfällaföräldrar 5

Bt ja kan tänka mig det, vi är också igentligen kvällspigga men har fått vänja oss vid att lägga sig tidigt pga av våra dåligt sovande barn och Jonnys jobb tog ett tag men när man sovit så lite som vi pga barn i mitt fall och att Jonny stiger upp så tidigt så tillslut somnar man innan huvudet når kudden...Man vänjer sig snabbt...

Nä allt gör vi nog inte tillsammans, men kneippbyn lär vi väl göra ihop, såg på bokningen att man checka in 15 och ut 12 det är en massa timmar vi ska fördriva utan stuga...Då får vi hitta nåt att göra för kneippbyn lär vi väl ta antingen 18 eller 19e för det är ju heldagar vi är där....Förstår inte varför Liam inte står med, det känns inte bra så Jonny ska ringa och fråga imorgon...

Om ni vill kan jag höra med våra gäster om dom är sugna på fler gäster, tror inte dom har ngt emot det!!! Om ni inte har andra planer som ni är sugna på

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Nä i stugan står det 5 pers men när man läser namn och pers nr så är han inte med, men vi ringer imorgon...

Ja jag kan höra med dom, det är vår familj och deras två vuxna och två barn 7 år och 2,5 år pojkar båda, ja vi ska vara här hemma...

• Marina

Disan vi ska till Gotland och besöka Kneippbyn bla....

Jobbigt med din kropp, låter inget vidare det där!!! Hur gör du på fredag, går eller buss??

• Marina

Disan tvivlar starkt på att A-C är färdig innan nio så vi går nog dit själv...Men tack ändå!!

• Marina

Stora syster hur f*n lyckas man med det?????? Själv hade vi enormt mkt 27000 i räkningar skoj va hahaha byta karrro??? {#lang_emotions_laughing}

Sanna vi ses imorgon pratar om gotland då!!!

• Marina
    RedTopaz skrev 2009-05-26 12:06:51 följande:
    Ha- hah! Fler som är som jag! ;) Dött här inne idag med?
    Dom sover inte så länge men brukar vara klara  strax efter nio så då går vi nog till gulsippan!!!Vill du gå dit eller du kör och kommer när du kommer???

NU ska vi göra oss iordning för skola och öppnis, ha en bra dag alla!!!
  • Marina

Klart trylis vi har inga krav på bebisar kul att du är gravid!!!!Ja du får berätta lite {#lang_emotions_laughing}

Jag har fått mina fsk pengar, tur det annars hade vi dött denna månad...

• Marina

buffert vad e det??? hahahaha

• Marina

Annelie för tillfället sparar vi genom london (nåt via skandia) inte insatt men det är 25 pund i månaden det ska höjas nu när där är tre barn, har haft det sen André föddes men vi har inte hunnit är lite pappersarbetet med det där, Jonny håller på lite att se över för vi ska kanske ändra jag vet inte!!!!!

• Marina

Grattis Mirix va skönt för er!!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5