• Marina

Järfällaföräldrar 5

Disan har ni följt den som det står i häftet att först sitta utanför sen göra små utflykter för att sen inte sitta alls??? Låter sååå jobbigt för er, när är det det går snett är det att hon springer upp och klär av sig?? Sprang hon inte upp nu när ni testa byxblöja eller hur gick det då???

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Bt Då skickar jag Jonný till bolaget imorgon {#lang_emotions_laughing} Ska bli himla kul att träffas, har ni några bra planer inför minisemestern??? Hoppas vi får till ett bra datum {#lang_emotions_laughing}

• Marina

Bt ingen fara tror nog min käre man gärna dricker en öl {#lang_emotions_laughing}...

Ja vi får försöka hitta nåt...

• Marina

Disan sant det ska man ju inte, hoppas det snart vänder för er {#lang_emotions_laughing} ja Ronja visar tydligt att hon har en enormt stark vilja men det innebär bara att ni måste vara extra tuffa mot henne för somna själv utan lek och bus eller bråk ska alla klara frågan är bara hur för som du skrev ni vill ju inte ge upp, men om ni skulle det måste det nog vara för en annan metod och jag tror inte där finns mkt annat än denna och AW för stora barn...Men ni är super duktiga som kämpar på {#lang_emotions_laughing} skönt att det går så bra med Maya att ni kan lägga energi på Ronja!!!

• Marina

Glömde det andra jag skulle kommentera

Storasyster du är sååååå flitig, så som du kämpar med barn plugg jobb så borde du inte vila istället för tvätta fönster hihihi

Själv småstädar jag ska ju ha finbesök ikväll {#lang_emotions_laughing} men det går sådär med två små battingar hehe men blir väl klar nångång

Jag skulle nog kunna tänka mig en liten prommis på måndag beroende på var, Liam är ju just nu inne i den roliga ålder där åka vagn inte är lika kul som gå själv gärna åt motsatt håll, minns så väl att André var likadan i just två års åldern sen kommer lata treåringsåldern då man inte vill gå nån stans hahahah aldrig nöjda dessa små liv...Så bestäm ni var så ser jag om jag följer med eller ej!!!!

• Marina
    Stora syster skrev 2009-05-23 07:57:24 följande:
    Marina, känns inge kul att vila när allt e smutsigt rfuntomkring.. vila får jag göra när barnen flyttat ut..
    Det är min teori också, sa senast till Jonny igår att jag ibland önska att jag var lika besluten som många i denna tråd över att få sova då kanske jag hade lagt mer tid på att få det att fungera med sömnen hos mina barn men men sån är jag nöjd med dom timmar jag får siktar in mig på när dom flyr fältet hahaha
  • Marina

I måndags Disan!!! Jag är glad om det syns på kvällen när jag städat på dan {#lang_emotions_laughing} kvittar hur ofta man städar det syns aldrig...

Nä nu är det frukost med la familia

• Marina

Flingan nä du behöver inte ta med ngt imorgon!! Har du adressen till min syster inboxa jag den till dig????

• Marina

ja Tip kl 15 hos min syster inboxa väl adressen till dig

Inga fler som har barnvakt och ångrat sig eller bara vill va med och fika!!!

• Marina

Tack själv Bt det var jätteskoj, inboxar adressen, ses sen!!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5