• Marina

Järfällaföräldrar 5

Flurran gulsippan är en 4H gård jättefin lekplats också...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Flurran är gångavstånd från Viksjö jag och Disan gick dit förra sommaren!!!

• Marina

Bt hahaha ja det är fint där, sa ju att det är "gräddhyllan" i viksjö!!!  Jag ser fram emot mitt första party som arbetande hihi så man nån gång kan handla med gott samvete!!!

• Marina
    1975 skrev 2009-05-24 21:29:16 följande:
    Gulsippan 4H- Gård?? När hände det?? Har bott där och där har det bara varir en jätte lekpark och lite djur men 4 H gård har det inte vart vad jag kan minnas och då e jag ändå uppväxt där.
    E det inte det???? Det har alla sagt till mig att det är men det kan ju vara fel!!!! Vad vet jag är en malmö tös som knappt vet vad en 4H gård e hihihi
  • Marina

Träningsprommis tisdag runt 12.00

Marina

• Marina

Disan va skönt att helgen var bra, vi hänger nog med på gulsippan, hade planerat öppnis då men såg precis i veckobrevet från skolan att André har studiedag på fredag alltså är han hemma så då går det ju inte med öppnis...

Gulsippan fredag 29/5 från kl 9.30

Matglad
    Disan
    Marina + 3 barn

• Marina

Angående gulsippan så tar jag med en annan vän också som också har barn hemma från skolan...

Gulsippan fredag 29/5 från kl 9.30

Matglad
    Disan
    Marina + 3 barn
    Marinas vän A-C + 2 barn

• Marina

hihi nä sant ja det är hon!!!!

• Marina

Bt jag går dit på fredag, en bra promenad är det!!! Går väl strax efter nio...

• Marina

Bt tänkte på era tider, är det inte väldigt länge han sover på morgonen?? Eller ni vill hellre han sover då än hittar på saker, vi är ju tvärtom tycker om att dom vaknar tidigt så man kan göra saker på fm..TYcker det är bra dom vänjer sig inför dagis skola mm samhället är nästan mer byggt för morgonpigga människor...Men ibland hade det varit skönt att få sova så länge på morgonen men inte varje dag {#lang_emotions_laughing}...

Blir problem för oss på semestern hihihi vi lär åka några timmar före er eller???? NI stiger upp när vi sover middag hahaha men vi löser nog det {#lang_emotions_laughing}

Midsommar får vi besök från skåne, ni då har ni planer???

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5