Järfällaföräldrar 5
Vänner? Är inte alla supertrötta på den serien efter att femman har visat den JÄMT och för evigt?
Vänner? Är inte alla supertrötta på den serien efter att femman har visat den JÄMT och för evigt?
tip: Låter som ett bra dagis! Vårt har också egen kock och det är super, nästan ingenting köps som halvfabrikat. Extra bra om man har allergiska barn, har ni det?
mirix: JA!!! Men inte först om ngr år, vill jobba lite och låta kroppen vila. Tjejerna får gärna bli lite större först också
marina: Jo genrellt sett är hon det, MEN eftersom hon inte verkade hungrig i natt då jag gav henne mat tänkte jag den smarta planen. Flera nätter i rad har hon dessutom inte ätit hela portionen som hon fått. Ronja slutade ju nattäta tidigt, kanske är ngt genetiskt?
Jag menar, testa kan man alltid göra!
marina: Måste också tillägga att det känns onödigt att hon äter ngn gång mellan fyra och fem på morgonen när hon enligt schemat skall upp kl sju och äta frukost ![]()
marina: Precis
De här små töserna är ju inte rädda för att bita ifrån, om man säger så ![]()
tip: Jobbigt! Men det är inte säkert att behöver ärva allt. Man får hoppas helt enkelt, det gör vi ang våra sjukdomar som är ärftliga...
Chris bär på en hudsjukdom som heter rosacea o ger blodfyllda blemmor i ansiktet o jag är ju reumatisk o har en B12 brist som är kronisk. Vi har höga kostnader för barnens försäkringar för säkerhets skull...
mirix: Midjeväskan hör väl till 80 -talet? Äh, jag är helt lost på modefronten!
(kan man inte tro va?
)
marina: Men på söndag är det ju barnvagnsrullet den tiden!
Nu har vi varit på läkarkontroll med Maya eftersom hon snart är två hela långa månader gammal! Hon blev godkänd
57 cm lång och 4600 gram tung. Träffade en annan Maya i väntrummet, lika gamla! Vi skrattade gott åt detta. Av ngn dunkel anledning... Jaja.
Nej, får sluta skriva blaj innan Urv tröttnar på mig också... ![]()
mirix: Åh, skulle ha varit jättetrevligt! Får dock besök av syster på fm, var så länge sedan vi träffades. Sedan skall jag träffa mamma och leka lite, åka till Fjärilshuset med barnen och henne
Jättegärna en annan dag!
Är det ngn som är intresserad av att träffas på Gulsippan ngn dag nästa vecka? Om vädret tillåter...
bt: Vi har Louise o hon är toppen! Vem var det ni gick hos?
mirix: Länken..?? ![]()