• Marina

Järfällaföräldrar 5

Utteröga vi andra kommer vara där runt 9.30, min sits är tvärtom har körkort men ingen bil så det blir långpromenad för oss...

Godmorgon Disan, fick du sovmorgon idag också (du brukar annars vara inne innan mig){#lang_emotions_laughing}  Ja idag och helgen blir det yoppen väder, imorgon riktigt varmt {#lang_emotions_sunny}...

Mamma till André, Liam och Isadora
  • Marina

Snowflake va skönt att allt gått bra, vi har haft en jättemysig dag, dock lite körig med alla ungar...

Det är såna här dagar som jag undrar hur man frivilligt kan planera barnen så här tätt hahaha helt slut i varenda del av kroppen och knoppen {#lang_emotions_foot_in_mouth}...

• Marina

Tråkigt att du inte kom Utteröga!! Hade varit kul att träffa dig, vet inte om vi har träffats har du varit med på nån träff??? För i sådana fall bör vi har gjort det för jag har varit med på dom flesta!!!!!

• Marina

Visst går allt bra men kan ju inte ärligt säga att jag njuter lika mkt av att komma iväg som man borde, man är uppe i 110 varv hela tiden och hela tiden fixa med nåt, hade ju hellre haft 2-3 år mellan barnen om jag skulle få bestämma..

Dom flesta utflykterna kommer jag försöka göra med Jonny så man kan få slappa lite själv {#lang_emotions_laughing}

• Marina
    BackinBlack skrev 2009-05-29 15:10:57 följande:
    Marina: Nej, vi har nog inte setts och jag tänker hela tiden att jag ska med. Men jag är lite slut nu. Just nu är kroppen i olag, p-spruta men blödningar och illamåenden hit och dit, trött och grinig. Så att baxa iväg barnen på utflykt var för mycket idag.
    Hihihi jag vet ungefär hur du mår prata precis med min bm för jag satte in en spiral för två veckor sen och blöder så in i bomben {#lang_emotions_yell} inte kul alls, men får ge det ett tag till och se om det blir bättre...

Hoppas du mår bättre snart  så man får träffa dig!!!
  • Marina

Skönt att ni är hemma flingan och att ni mår bra, hoppas G får sova ordentligt inatt..Jag hittar gärna på nåt nästa vecka!!!

Jo det var en hektisk varm men mysig dag!!!!

Fruisen det är alltid toppen med en fredag kväll dock hade det varit bättre om Jonny varit ledig {#lang_emotions_laughing} men han jobbar nu sin sista helg innan semester går till midsommar och är hemma i 6 veckor...

• Marina

Disan jo visst är det kanske värre men är så glad att jag har André för han hjälper mig mkt också...Hade han varit en jobbigare unge som inte lyder bara bråkar då hade det inte varit lika lätt....

• Marina

Jag kan alla {#lang_emotions_sunny}-iga dagar förutom ons och fre fm...Vad vill ni göra för ngt...

• Marina

Mirix kan du tisdag fm för det hade passat mig super..Skriver upp mig och hoppas ni kan då!!!

Park i Skälby Tisdag 2 Juni 9.30

Marina + 2

• Marina

Ja Mirix blir jättebra, har jag tur kan Jonny ta Isa så kan jag och Liam ta bilen och leka själv såååå skönt {#lang_emotions_laughing}...

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5