Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
har fått en ny chassi redan efter knappt 1mån användning eftersom bromsarna inte höll och handtaget gled fastän den va låst. har nu den nya chassit har lite problem med handtaget som glider lite när man ska fälla upp vagnen. nån mer som har problem med handtaget
Svar till Tezzan1981:
Ja man kan ha åkbräda på Been. Jag har Lascals buggyboard och den fungerar perfekt. Den är också toppen att ha när min treåring sover i vagnen för den blir perfekt fotstöd till honom. Ibland om vi är ute hela dagen så tar jag bebben i Babybjörnen när det är dags för treåringens eftermiddagslur så han kan ta vagnen, ligginsatsen lägger jag bara under vagnen under tiden - smidigt :)
det blev en bee för mig =) är super nöjd efter 2 långa promenader. tyckte inte alls att de kändes jobbigt över kullersten och sådant.
den är så grymt smidig! nu känner man sig inte 2 meter bred när man går in i affärer
har ju bara ett barn ännu men var mest nyfiken om man kunde ha ståbräda. låter ju bra att man kan. men man får säkert vara mer noggrann när man styr eftersom vagnen kanske lätt blir lite ostabil.
Ååå.. snart har jag en Bee hemma hos mig me!! Som jag läst i denna tråd å önskat
*lycklig*
Då har du haft tur!! Jag fick kalla handen fler gånger och en mycket otrevlig o spydig ton.....
In vivo skrev 2009-04-23 13:01:36 följande:
Nu har jag äntligen fått min gratis bugaboo grej
(skrev tidigare om att jag gjorde någon enkät på internet, där det stod att man fick en grej som tack)
Det var ingen penna med bugaboos logga som jag hade räknat med utan ett UV skydd!!
Är det någon som använder det här? Min son blir knäpp av att inte se ut, och jag kommer nog endast att använda det när han sover tror jag