• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • s v e a
    ami skrev 2009-04-28 00:30:57 följande:
    s v e a skrev 2009-04-28 00:26:12 följande: Jag har fått. De är med LÖSTAGBARA muffar Maila igen.
    Åh, jag bara måste ha! Men vad säger bugaboo? För inte skickar dom en gratis??? Vilken adress mailade du till?
  • Stargirl
    s v e a skrev 2009-04-28 01:47:00 följande:
    Åh, jag bara måste ha! Men vad säger bugaboo? För inte skickar dom en gratis??? Vilken adress mailade du till?
    Jo de skickar dem gratis.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • thessires
    Stargirl skrev 2009-04-28 08:53:48 följande:
    Jo de skickar dem gratis.
    Skickar de selen gratis? Eller bara muddarna? Har inte hängt med i tråden... Vart mailade du? Ska ändå maila dit angående bromsen på min vagn...

• Tezzan1981

skickade du till mailadressen på hemsidan? på engelska?

• Stargirl

Jag fick min nya sele idag till min Bee. Har dock inte bytt den ännu. Den har lösa muddar som redan nämts i tråden.

• Tezzan1981
    Stargirl skrev 2009-04-28 13:30:52 följande:
    Jag fick min nya sele idag till min Bee. Har dock inte bytt den ännu. Den har lösa muddar som redan nämts i tråden.
    jo men kan du inte svara på vart du mailade och vad du skrev?
  • Stargirl
    Tezzan1981 skrev 2009-04-28 14:08:02 följande:
    jo men kan du inte svara på vart du mailade och vad du skrev?
    Jag minns inte vad jag skrev men skriv ngt sånt här.

Dear Bugaboo service staff

I have a Bugaboo Bee with serial nr xxxxxxx and I have a problem with the harness. It is simply too sort for my child. I heard that there is a replacement harness that is longer. Can you please send me one so I can continue to use my favorite stroller.
    I purchased my Bee at a shop in xxxxxxx purchase date xx/xx.

Please let me know if you have further questions.

Kind regards

xxxxxx xxxxx

skicka till [email protected]
  • Tezzan1981

tackar så mycket!!

Stargirl skrev 2009-04-28 14:27:11 följande:
    Jag minns inte vad jag skrev men skriv ngt sånt här. Dear Bugaboo service staff I have a Bugaboo Bee with serial nr xxxxxxx and I have a problem with the harness. It is simply too sort for my child. I heard that there is a replacement harness that is longer. Can you please send me one so I can continue to use my favorite stroller. I purchased my Bee at a shop in xxxxxxx purchase date xx/xx. Please let me know if you have further questions. Kind regards xxxxxx xxxxx skicka till service@bugaboo.com">service@bugaboo.com
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-04-28 13:30:52 följande:
    Du hade ju redan lösa muddar på din ?
    Nu får alla komma in till mig ! Välkomna
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3