Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Har varit ute i det fina påskvädret nu i helgen. Det jag kommit på som är nytt angående bee´n är att den gula suffletten drar till sig flugor och andra diverse småkryp. Kan tänka mig hur det kommer bli i sommar när fler små varelser hittat ut från sina hålor... Om någon ska köpa ny, köp inte den gula nu till sommaren!
Tips på mjuklift som passar Bee (jag har en likadan). Obs ej min annons...
www.blocket.se/vi/21156918.htm
Måste bara höra med er bee-ägare om det är ngn som liksom jag haft problem med bromsen på vagnen? Jag älskar min dotters vagn men bromsen har strulat länge nu.... Vissa gånger tar den inte alls. Min vagn är snart 1 år gammal så jag får väl passa på att lämna in den innan garantin går ut (för visst är det 1 års garanti?)
Annars är vagnen lätt den bästa vi haft!
Jippiiiii....nu har jag efter mycket om o men fått en instr.bok+dvd skickat från Bugaboo.........eftersom butiken som börjar på H och slutar på N slarvade bort mitt set innan jag hämtade vagnen o INTE ville hjälpa mig att skaffa fram någo nytt till mig
Nu kan jag äntligen börja läsa hur man gör me allt dvs montering mm o börja fixa o dona!!
Gällande bromsproblemen har jag hört att de inte längre åtgärdar det utan hänvisar till att man ska smörja bromsen med silikonspray regelbundet...
kan inte fler lagga in bilder pa bee med barn/bebis i? kan inte bestamma mig... och skulle vilja se hur det ser ut med barn i, min dotter ar inte ens 3 manader annu sa an sa lange ar inte storleken ett problem...
Nar borjar de sitta upp i vagnen? 4-5 manader?