• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Lille Mammsen

Bevisar bara att "deras" tester är lika med NOLL!! Dessa missar bör ej kunna ske......

Zvartaliljan skrev 2009-04-06 10:58:53 följande:
    Någon som läst vagntestet i senaste Vi Föräldrar?? Där får Bugaboo Bee jättebra betyg förutom för att den "ej har vändbar sittdel" URSÄKTA?? Det har då i alla fall min Bee så jag vet inte vad för exemplar de fått tag på eller så sket de i att läsa manualen!!
  • chickenpox

Hej!
    jag väntar på nytt chassi till vår Bee då det första rostat tråkigt men blir åtgärdat.

Hur är det med selen? går det att köpa till en större eller hur har ni gjort när barnen blir större?

• Lobro

Jag sätter selen endast runt midjan på min son (2år) då han inte gillar sitta fast bakåtlutad..det funkar jättebra!

Nu inväntar jag bara på att min lilla bebis ska anlända så man får testa hur den är till nyfödd oxå!! BF+2 idag
    Jag har både bugaboo babynest och p&t mjuklift så får se vilken som är bäst sen!

• Kajsan
    Lobro skrev 2009-04-07 11:28:14 följande:
    Jag sätter selen endast runt midjan på min son (2år) då han inte gillar sitta fast bakåtlutad..det funkar jättebra! Nu inväntar jag bara på att min lilla bebis ska anlända så man får testa hur den är till nyfödd oxå!! BF+2 idag Jag har både bugaboo babynest och p&t mjuklift så får se vilken som är bäst sen!
    Jag hade också båda, och babynestet fick åka snabbt :.)
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Siggan

Hej! Funderar på att köpa en Bee. Har en dotter på snart 3 och väntar nästa barn i september. Har en stor Emmaljunga duo som jag gillar som pansarvagn, men känner att jag vill ha något smidigare också. Har provat Bee i en affär, men utan barn eftersom den inte säljs i staden där jag bor.

Om jag köper vagnen redan nu, tror ni att min medelstora 3-åring på ca 14 kg kan använda vagnen i sommar?

När bebisen kommer är det ju höst och då räknar jag med att använda Emmaljungan mest, men tror ni jag kan ha bebisen i liggläget med Bee-åkpåsen eller behöver jag en mjuklift? Bees egen mjuklift såg ju ut som ett dockvagnstillbehör så den tänker jag inte köpa.

• Kajsan
    Siggan skrev 2009-04-07 12:56:51 följande:
    Hej! Funderar på att köpa en Bee. Har en dotter på snart 3 och väntar nästa barn i september. Har en stor Emmaljunga duo som jag gillar som pansarvagn, men känner att jag vill ha något smidigare också. Har provat Bee i en affär, men utan barn eftersom den inte säljs i staden där jag bor. Om jag köper vagnen redan nu, tror ni att min medelstora 3-åring på ca 14 kg kan använda vagnen i sommar? När bebisen kommer är det ju höst och då räknar jag med att använda Emmaljungan mest, men tror ni jag kan ha bebisen i liggläget med Bee-åkpåsen eller behöver jag en mjuklift? Bees egen mjuklift såg ju ut som ett dockvagnstillbehör så den tänker jag inte köpa.
    Jag tycker bee är för liten för en 3 åring.
    Men en bäbis kan gott ligga i vagnen i åkpåse, det gjorde min innan vi köpte liften.
    Babynestet är ju exakt som en åkpåse så det är ingen skillnad, bara att åkpåsen är större.
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • BumbiB

hur tycker ni att bee funkar pa knoliga vagar? bor i modena, italien, dar vi ar begavade med knoliga gator och en hel del kullerstenar. vill byta vagn namligen...

• Zvartaliljan
    BumbiB skrev 2009-04-07 13:21:12 följande:
    hur tycker ni att bee funkar pa knoliga vagar? bor i modena, italien, dar vi ar begavade med knoliga gator och en hel del kullerstenar. vill byta vagn namligen...
    Jag har haft vagnen med mig både till Italien och Argentina och den funkade super
  • Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2009-04-07 13:24:32 följande:
    Jag har haft vagnen med mig både till Italien och Argentina och den funkade super
    skulle självklart vara en glad gubbe där ju
  • Zvartaliljan
    Kajsan skrev 2009-04-07 13:03:50 följande:
    Jag tycker bee är för liten för en 3 åring. Men en bäbis kan gott ligga i vagnen i åkpåse, det gjorde min innan vi köpte liften. Babynestet är ju exakt som en åkpåse så det är ingen skillnad, bara att åkpåsen är större.
    Min 3-åring sitter superbra i sin bee Hon ÄLSKAR den, har en annan vagn också men den vägrar hon åka i.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3