• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Senap
    Miss Lau skrev 2009-04-20 21:21:41 följande:
    Är det någon här som haft en Bee från att bebisen varit helt nyfödd, med mjuklift? Vi har minimalt med utrymme i bilen och behöver en minivagn som går att få in när vi ska i väg och tex handla. Till vardags kommer bebisen rulla runt i en UJ så det är ingen promenadvagn vi behöver utan snarare en nödlösning Och hur är hjulen, går de att köra på vintern eller är det helt kört?
    Nej, jag har inte prövat men jag har förhört folk om det då jag har en Bee.
    Den allmäna opinonen menar att Been är lite för stötig men att det funkar.
    Jag har en Phil & Ted mjuklift i Been - men bebis väntas anlända 2 Juli...
    My sugar is raw
  • Senap
    Shoegirl skrev 2009-04-20 21:23:58 följande:
    Nej, jag har inte prövat men jag har förhört folk om det då jag har en Bee. Den allmäna opinonen menar att Been är lite för stötig men att det funkar. Jag har en Phil & Ted mjuklift i Been - men bebis väntas anlända 2 Juli...
    Alltså vi ska också ha det som extralösning bredvid Cam:en.
    My sugar is raw
  • Kajsan
    Miss Lau skrev 2009-04-20 21:21:41 följande:
    Är det någon här som haft en Bee från att bebisen varit helt nyfödd, med mjuklift? Vi har minimalt med utrymme i bilen och behöver en minivagn som går att få in när vi ska i väg och tex handla. Till vardags kommer bebisen rulla runt i en UJ så det är ingen promenadvagn vi behöver utan snarare en nödlösning Och hur är hjulen, går de att köra på vintern eller är det helt kört?
    Jag har haft, Phil & Teds mjuklift sitter superbra, in i mitt galleri och titta!
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Miss Lau
    Shoegirl skrev 2009-04-20 21:23:58 följande:
    Nej, jag har inte prövat men jag har förhört folk om det då jag har en Bee. Den allmäna opinonen menar att Been är lite för stötig men att det funkar.Jag har en Phil & Ted mjuklift i Been - men bebis väntas anlända 2 Juli...
    Vad roligt, min bebis "ska" också komma den 2 juli

Jag har inte ens provkört Bee eftersom jag trodde den var omöjlig till en nyfödd, men den kanske ändå är ett alternativ just nu.
  • Miss Lau
    Kajsan skrev 2009-04-20 21:25:21 följande:
    Jag har haft, Phil & Teds mjuklift sitter superbra, in i mitt galleri och titta!
    Tittar gärna om jag får
  • Kajsan
    Miss Lau skrev 2009-04-20 21:26:00 följande:
    Tittar gärna om jag får
    Meh, du har väl vart med  i min adressbok i eeevigheter? Nåja, nu är du där ivarjefall {#lang_emotions_embarassed}
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • hedvigsmamma

Mitt kolikbarn tycker om att den är stötig :)
    Har en Brio double wave mjuklift i.

• Miss Lau
    Kajsan skrev 2009-04-20 22:20:30 följande:
    Meh, du har väl vart med  i min adressbok i eeevigheter? Nåja, nu är du där ivarjefall
    Ja, det ser ju helt okej ut. Fast maken tycker att själva vagnen är apful men om det är den enda vi får med oss om alla ska åka i väg samtidigt får vi väl ta det
  • Tezzan1981

Funderar på att köpa en bee...får man fråga här då?

Är det krångligt att alltid använda sele istället för handtagsbåge? Har hört att selen är dålig...är det ett skäl att inte köpa vagnen?
    Upplever ni att vagnen är för trång? (den är ju liten)
    Är det ett problem att barnet inte har fotstöd när den är vänd mot föräldern?

• BumbiB

det blev en bee tillslut.... ska ivag och hamta om en halv timme typ. hoppas att jag valt ratt! Har ju en Quinny Buzz redan, ville egentligen ha en camelon ifrab borjan men kom pa avvagar... i varsta fall far jag val kopa den ocksa ;) latt att bli beroende, fordelen att aven min pojkvan inte verkar ha nagot emot det! fast vet ju ine vad han skulle saga om jag kom upp i 20 vagnar... Stella ar trotsallt bara 3 manader....

wish me luck!

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3