• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Stargirl
    BumbiB skrev 2009-04-21 17:35:58 följande:
    det blev en bee tillslut.... ska ivag och hamta om en halv timme typ. hoppas att jag valt ratt! Har ju en Quinny Buzz redan, ville egentligen ha en camelon ifrab borjan men kom pa avvagar... i varsta fall far jag val kopa den ocksa ;) latt att bli beroende, fordelen att aven min pojkvan inte verkar ha nagot emot det! fast vet ju ine vad han skulle saga om jag kom upp i 20 vagnar... Stella ar trotsallt bara 3 manader.... wish me luck!
    Hahaha.....ja man kan inte ha för många vagnar. Sälj din Buzz oxh köp en Cameleon oxå tycker jag *asg*
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • BumbiB
    Stargirl skrev 2009-04-21 17:38:20 följande:
    Hahaha.....ja man kan inte ha för många vagnar. Sälj din Buzz oxh köp en Cameleon oxå tycker jag *asg*
    haha, skulle ljuga om jag sa att jag inte lekt med tanken!!!!!

tror dock att det blir svart att overtyga mannen.... men jag kan ju alltid prova.... den har haft sin fordelar (buzz)... liggdelen funkar jatte bra i bilen sa inget behov av att flytta pa bebisen nar hon sover.
  • Senap
    BumbiB skrev 2009-04-21 17:50:27 följande:
    haha, skulle ljuga om jag sa att jag inte lekt med tanken!!!!! tror dock att det blir svart att overtyga mannen.... men jag kan ju alltid prova.... den har haft sin fordelar (buzz)... liggdelen funkar jatte bra i bilen sa inget behov av att flytta pa bebisen nar hon sover.
    ???
    Vad menar du? För jag hoppas att ditt barn är fastspänd i ett babyskydd i bilen?
    My sugar is raw
  • Kajsan
    Shoegirl skrev 2009-04-21 19:00:24 följande:
    ??? Vad menar du? För jag hoppas att ditt barn är fastspänd i ett babyskydd i bilen?
    Hon kanske menar att hon har sån Maxi Cosi? {#lang_emotions_undecided}
    Mitt galleri är stängt pga crazy people, hör av er om ni vill in!
  • Senap
    Kajsan skrev 2009-04-21 19:03:29 följande:
    Hon kanske menar att hon har sån Maxi Cosi?
    *hoppas*

Jag såg dock ett ungt par i somras som slängde in liggdelen i baksätet och drog iväg
    My sugar is raw
  • BumbiB
    Shoegirl skrev 2009-04-21 19:00:24 följande:
    ??? Vad menar du? För jag hoppas att ditt barn är fastspänd i ett babyskydd i bilen?
    alltsa det ar en liggdel som ar gjord att spannas fast i baksatet, och har typ ett sakerhetsbalte i... det heter "car cot", gjort for sma barn som mar battre av att ligga helt an av att halvsitta, sag dock att det inte finns pa svenska sidan! har dock en maxi cosi cabrio som vi inte anvant annu.

skulle aldrig aventyra mitt barns sakerhet!
  • Senap
    BumbiB skrev 2009-04-21 19:41:43 följande:
    alltsa det ar en liggdel som ar gjord att spannas fast i baksatet, och har typ ett sakerhetsbalte i... det heter "car cot", gjort for sma barn som mar battre av att ligga helt an av att halvsitta, sag dock att det inte finns pa svenska sidan! har dock en maxi cosi cabrio som vi inte anvant annu. skulle aldrig aventyra mitt barns sakerhet!
    Eum... Vad ska jag säga.
    Använd Maxi Cosin. Sådana liggdelar är inte säkra för barnet vid en krock och inte godkända i flertalet länder pga det.
    Det är "säkerhetsbältet" som kommer fånga barnets hela vikt. Att jämföra med att fördela kraften mot hela ryggstödet i ett babyskydd.
    Det blir en helt annan kraftfördelning.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3