• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Lobro

FYYYY den där filmen var det värsta jag sett!!! Det knöt sig i hela magen på mig
    Vill knappt åka bil med mina barn efter det..
    Hoppas verkligen inte nån använder en sån!!!!

• Lobro
    Tezzan1981 skrev 2009-04-22 09:06:02 följande:
    kan man ha en sån ståplatta till ett större barn på been?
    Vi har köpt en ståbräda på Ullared som passar jättebra till been! en sån där univeral!

Min dotter är endast 6 dagar gammal så jag har bara vart ute en gång med henne i been hitills (har en p&t oxå) men jag tyckte iaf att det gick jättebra, har både bees åkpåse och P&t mjuklift men har bara testat bee åkpåsen och tror p&t liften är bättre!

Tycker som alla andra att selen är kass men har löst det med att bara ha den runt midjan på sonen (2 år) och det funkar jättebra!
    Tycker inte att det är för trång heller och hitills är det inga problem att det inte finns fotstöd när sonen är vänd mot mig! Bee är en toppenvagn 
  • bennysson
    Tezzan1981 skrev 2009-04-21 22:04:55 följande:
    ingen som vill svara?
    Men man ska väl alltid ha sele? även om man har båge?
  • bennysson

jag tycker att selen är okej nu när jag fick ett nytt som man kan ta bort axelkuddarna på.. Det stör inte alls att det inte finns fotstöd.. har dragit ut sittplattan till max och sonen gillar det. , han når ju ändå inte ner till fotstödet annars

• Höst06

Någon som köpt sin Bee på Haven här???
    Behöver hjälp!!

• villemina
    Höst06 skrev 2009-04-22 13:37:38 följande:
    Någon som köpt sin Bee på Haven här???Behöver hjälp!!
    Tror att mammsens (osäker på stavning) köpt en där om jag inte minns fel, hör med henne!
  • bennysson
    Höst06 skrev 2009-04-22 13:37:38 följande:
    Någon som köpt sin Bee på Haven här???Behöver hjälp!!
    ja det vr väl mammsens? hoppas du inte fått problem med vagnen... för det verkar vara struligt med Haven...
  • Höst06

Jag har jättestora problem med vagnen!
    Problemet är att den är köpt i andra hand och den jag köpte den av kunde inte hitta kvittot...
    Nu har jag en vagn som inte går att bromsa och ett handtag som glider.
    Känns som att den är livsfarlig och Bugaboo vägrar hjälpa mig....

Jobbar själv i butik och där hjälper våra leverantörer/tillverkare våra kunder även utan kvitto.

Känner mig lite hjälplös kan jag säga!!!

• bennysson
    Höst06 skrev 2009-04-22 14:40:13 följande:
    Jag har jättestora problem med vagnen!Problemet är att den är köpt i andra hand och den jag köpte den av kunde inte hitta kvittot...Nu har jag en vagn som inte går att bromsa och ett handtag som glider.Känns som att den är livsfarlig och Bugaboo vägrar hjälpa mig....Jobbar själv i butik och där hjälper våra leverantörer/tillverkare våra kunder även utan kvitto.Känner mig lite hjälplös kan jag säga!!!
    hmm det där med bromsen har jag samma problem och mitt handtag glider...

tyvärr tror jag dock inte att du kan hoppas på haven efter jag hört mammsens story.. de vägrar hjälpa henner trots att hon köpt den där och har kvitto! hur mycket glider handtaget? har du provat skölja ur bromsen och smort med silikonspray?

min brukar jag få "SPARKA TILL" på metallgrejerna så dem låser sig ibland men det funkar iaf,,
  • Höst06
    bennysson skrev 2009-04-22 14:51:40 följande:
    hmm det där med bromsen har jag samma problem och mitt handtag glider...tyvärr tror jag dock inte att du kan hoppas på haven efter jag hört mammsens story.. de vägrar hjälpa henner trots att hon köpt den där och har kvitto! hur mycket glider handtaget? har du provat skölja ur bromsen och smort med silikonspray?min brukar jag få "SPARKA TILL" på metallgrejerna så dem låser sig ibland men det funkar iaf,,
    Jag har provat att skölja av bromsen, men det hjälpte inget!
    Tycker det är konstigt att Bugaboo inte kan hjälpa till och byta ut chassit när det vet att det är ett känt problem.

Borde ligga i deras intresse att vagnarna som rullar inte är en säkerhetsrisk...
    Dessutom står det ju när vagnen är tillverkad så de kan ju se att den inte är två år gammal.
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3