Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Vi har också buggy board till vår bee och det funkar utmärkt. Man kan till och med köra den med en hand vilket inte många andra vagnar med ståbräda kan stoltsera med!
Angående bromsproblemen. Vi har samma problem. Har fått chassit utbytt men efter bara några dagar blev det samma fel. Eftersom butikens verkstad bara rengör och smörjer (vilket inte hjälpte vår vagn ett dugg) tog min man tag i det själv häromdagen.
Efter mycket mixtrande kom han på att det var vinkeln mellan stålgrejen och det svarta lilla hålet precis där den går in i hjulet som inte var rätt. Stålgrejen tog i hålet vilket gjorde att den fastnade. Så han tog fram borrmaskinen och borrade ett lite större hål i plasten. Och nu funkar båda sidorna perfekt! Ett tips om någon mer är så modig.. Jag skulle aldrig våga själv...
Nu har jag fått min vagn!! Underbart!
När jag ska fälla upp vagnen är det rätt svårt att fälla ner sitsen, det knakar så d låter som den går sönder. Ska det vara så eller är det någon knapp jag missat någonstans??
Har också problem med bromsarna, ska testa att tvätta & smörja. Funkar inte det får jag lämna in vagnen. Vet någon hur länge garantin för sådana här fel gäller? Jag har haft vagnen i ca 10 månader....
Köpte vår vagn på Growinlife, någon som har erfarenhet av dem vad gäller reklamationer och fel på vagnar...
Någon som fått svar från bugaboo ang de nya selen?
Jag skrev för ett tag sedan och frågade vart man kan få tag i dom, men dom har inte ens svarat
s v e a skrev 2009-04-28 00:26:12 följande: