• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-05-14 12:37:31 följande:
    Hej hopp, hade du redan reggat din hos Bugaboo så kommer de automatiskt. Jag har inte fått mina. Är de lätta att klicka dit?
    Jag hade inte reggat mig innan den 15 April (den 18:e eller något) så jag fyllde i blanketten på nätet för typ 2 dagar sedan.
    Ska försöka få dit dem nu...
    My sugar is raw
  • Stargirl
    Shoegirl skrev 2009-05-14 13:08:47 följande:
    Det var lätt!
    Aaah intressant. Jag väntar ivrigt på mina. Inte för att jag saknat dem men ändå
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Miss Lau

Tack för alla tips om skötväskor, men det är svindyra modeller antar jag? Finns det ingen budgetvariant som fungerar eller någon modell man kan fynda begagnad?

• Noiis
    Miss Lau skrev 2009-05-14 20:11:06 följande:
    Tack för alla tips om skötväskor, men det är svindyra modeller antar jag? Finns det ingen budgetvariant som fungerar eller någon modell man kan fynda begagnad?
    oioi hobo kan man ofta fynda begagnat! samma sak med skiphop. vet att de finns flera på tex. tradera. skötväskorna som diskuteras ligger på ca 990-1300 kr petunia är väl dom som ligger högst.
  • tulle17

Kan någon hjälpa mig? Sitter och fylleri blanketten om bromsen men vet inte vad jag skriver på nedersta raden! Någon som kan bättre engelska än mig. Tacksam för hjälp!

• arkeologitjejen
    tulle17 skrev 2009-05-14 20:55:37 följande:
    Kan någon hjälpa mig? Sitter och fylleri blanketten om bromsen men vet inte vad jag skriver på nedersta raden! Någon som kan bättre engelska än mig. Tacksam för hjälp!
    Du ska skriva i namnet på återförsäljaren du köpte vagnen av. Alltså vilken butik du handlade Been i.
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Senap
    tulle17 skrev 2009-05-14 20:55:37 följande:
    Återförsäljaren: Namnet på butiken där du köpte vagnen.
    My sugar is raw
  • tulle17
    arkeologitjejen skrev 2009-05-14 20:58:09 följande:
    Du ska skriva i namnet på återförsäljaren du köpte vagnen av. Alltså vilken butik du handlade Been i.
    Tack!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3