• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • bara lilla jag

va kul att tråden lever kvar :D Glömde helt bort den och glömde bort att uppdatera :D Tack

• chickenpox

Hej alla!

Jag väntar på ett nytt chassi till vår Bee pg bromsarna, rost, mm

Har väntat i snart 3 månader de säger hela tiden nya datum för leverans och nu har vi haft bekymmer sen okt/nov 2008 (alltså då va vi inne med vagnen första gången) mer än 6 månader sen, nån mer som har haft problem?

• Noiis
    chickenpox skrev 2009-05-14 21:35:28 följande:
    Hej alla!Jag väntar på ett nytt chassi till vår Bee pg bromsarna, rost, mmHar väntat i snart 3 månader de säger hela tiden nya datum för leverans och nu har vi haft bekymmer sen okt/nov 2008 (alltså då va vi inne med vagnen första gången) mer än 6 månader sen, nån mer som har haft problem?
    OJ så lång tid ska de inte ta! maila bugaboo direkt och berätta om ditt problem och om att de aldrig kommer nåt nytt chassi
  • Senap

Och nu fick jag besked om att Bugaboo skickar en ny sele till mig. {#lang_emotions_sunny}

My sugar is raw
  • jempy80

köpte en beggad bee idag. uttagen 09. ser i princip ny ut. den har blå suflett och de följde med sommarsuflett(ny i förpackn), mugghållare, parasoll samt en oanvänd svart babynest. allt för 3000. de måste väll va billigt?

• modestyclara
    jempy80 skrev 2009-05-15 19:15:14 följande:
    köpte en beggad bee idag. uttagen 09. ser i princip ny ut. den har blå suflett och de följde med sommarsuflett(ny i förpackn), mugghållare, parasoll samt en oanvänd svart babynest. allt för 3000. de måste väll va billigt?
    det var jättebilligt!
  • chickenpox

Kan man få större sele ????

Har haft kontakt med bugaboo ang chassit men de säger att det är slut på chassin och att de skulle ha kommit nya i slutet april början maj men jag väntar fortfarande

• Lille Mammsen

Super pris!

jempy80 skrev 2009-05-15 19:15:14 följande:
  • Caan

Hej! Är det någon som vet om man kan ha en Cameleon åkpåse till en Bee? Är det någon skillnad i storlek på de bägge åkpåsarna?

• straw2008
    Caan skrev 2009-05-17 11:12:45 följande:
    Hej! Är det någon som vet om man kan ha en Cameleon åkpåse till en Bee? Är det någon skillnad i storlek på de bägge åkpåsarna?
    Jag har en bee som jag kan sätta på cam om jag vill men den har olika fästen baktill samt olika infarter för selen, det GÅR men blir långt ifrån optimalt!
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3