• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Stargirl
    Tili skrev 2009-05-27 09:41:24 följande:
    Nu blir det nog en bee i alla fall! Har försökt att hålla mig men får nog passa på innan dottern blir för stor för att åka vagn.Nu måste jag fråga er som kan.Är det bara bugaboos ståbräda som funkar? Har en lascal till min UJ och det skulle vara skönt att slippa köpa en till ståbräda.
    Nej det är just inte Buggans bräda som funkar på en Bee. Utan Lascals Buggyboard, alltså inte den som har ett fäste i mitten då bromsen sitter där.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Tezzan1981
    Tili skrev 2009-05-27 09:41:24 följande:
    Nu blir det nog en bee i alla fall! Har försökt att hålla mig men får nog passa på innan dottern blir för stor för att åka vagn. Nu måste jag fråga er som kan. Är det bara bugaboos ståbräda som funkar? Har en lascal till min UJ och det skulle vara skönt att slippa köpa en till ståbräda.
    jag fick svar tidigare i tråden att fler funkar. någon hade en universalbräda från ullared på. dock vet jag itne om lascal fungerar
  • Mountainleaf
    Stargirl skrev 2009-05-14 11:31:06 följande:
    www.bugaboo.com/extra/service/bee_brake/ Bee ägare? Har ni reggat er på denna länk?
    Var hittar man Serial number nånstans på vagnen? *säkert dum fråga men jag kan inte hitta det*
  • modestyclara
    Mountainleaf skrev 2009-05-27 10:29:53 följande:
    Var hittar man Serial number nånstans på vagnen? *säkert dum fråga men jag kan inte hitta det*
    har för mig att skoflickan hade problem med det men tog av sitsen och hittade det då...
  • arkeologitjejen

Du hittar serienumret under sitsen. Titta in under ryggstödet så att säga så ska du se att du hittar en stor svart klisterlapp med all information du behöver.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • Senap

Japp, jag såg inte ett skit av serienumret tills jag tog bort sitsen.

My sugar is raw
  • Mountainleaf

TACK!
    hittar en svart lapp med massa nuffror på. Den satt längst ner till höger på ryggen. Är det den ni menar?
    Där står det bla:
    Item code: 580*** är det den koden eller måste jag ta loss sittdelen från chassit och sen ta bort klädseln?

• Tezzan1981
    Mountainleaf skrev 2009-05-27 12:06:55 följande:
    TACK! hittar en svart lapp med massa nuffror på. Den satt längst ner till höger på ryggen. Är det den ni menar? Där står det bla: Item code: 580*** är det den koden eller måste jag ta loss sittdelen från chassit och sen ta bort klädseln?
    nej det är fel nr...det ska börja på 1 eller 0 och innehålla 7 eller 14 siffror. kolla noggrannare....du behöver inte montera loss något för att se det...
  • Senap
    Tezzan1981 skrev 2009-05-27 12:43:44 följande:
    nej det är fel nr...det ska börja på 1 eller 0 och innehålla 7 eller 14 siffror. kolla noggrannare....du behöver inte montera loss något för att se det...
    Jag behövde ta loss sittdelen för att se.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3