• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Miss Lau
    Shoegirl skrev 2009-05-20 13:44:34 följande:
    Jag köpte Phil & Teds istället då babynestet är litet, har inga bärremmar utan istället två gigantiska hål i botten för den usla selen.
    Jo, bärremmar vill vi ju ha!

Blir till att åka och botanisera ordentligt helt enkelt.
  • Stargirl
    modestyclara skrev 2009-05-20 19:47:35 följande:
    håller med! vad tänkte de med eg?
    Kanske att om man gör Bee för mycket lik Cameleon så kannibaliserar dem på varandra?
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Senap
    Stargirl skrev 2009-05-21 15:33:43 följande:
    Kanske att om man gör Bee för mycket lik Cameleon så kannibaliserar dem på varandra?
    Men Cam har ingen mjuklift med bärremmar heller. Men jag skulle gärna vilja en till den med då liggdelen med näppe går in i vår hiss. Mjuklift är ju ett tillbehör precis som parasoll mm.
    Men Phil & Ted cocoon funkar ju till båda så det löste sig. Men hade Bugaboo haft en egen som passade till deras vagnar hade det med största sannolikhet blivit en sådan.
    My sugar is raw
  • Miss Lau
    Shoegirl skrev 2009-05-21 15:38:27 följande:
    Men Cam har ingen mjuklift med bärremmar heller. Men jag skulle gärna vilja en till den med då liggdelen med näppe går in i vår hiss. Mjuklift är ju ett tillbehör precis som parasoll mm.Men Phil & Ted cocoon funkar ju till båda så det löste sig. Men hade Bugaboo haft en egen som passade till deras vagnar hade det med största sannolikhet blivit en sådan.
    Kan man ta bort locket på Phil&Ted liften?
  • Senap
    Miss Lau skrev 2009-05-21 15:40:36 följande:
    Kan man ta bort locket på Phil&Ted liften?
    Nej, inte helt. Den sitter fast i fotänden. Jag viker den så locket hamnar under liften i vagnen.
    Vi har samma BF - på tal om något helt annat.
    My sugar is raw
  • Miss Lau
    Shoegirl skrev 2009-05-21 15:43:25 följande:
    Nej, inte helt. Den sitter fast i fotänden. Jag viker den så locket hamnar under liften i vagnen.Vi har samma BF - på tal om något helt annat.
    Ok, men bara den går att få undan så fungerar det ju. Riskerar ju att bli varmt för bebisen mitt i sommaren annars
  • Stargirl
    Lille Mammsen skrev 2009-05-26 00:04:33 följande:
    Vart finner man BEE billigast nu!! Ingen köpes annons dvs privat personer!
    Tror inte det finns ngn skillnad på priserna.  Vissa butiker har att man får ett presentkort när man köper en vagn men minns nu inte vilka det är.
    *~Två blåbär och ett lingon~*
  • Tili

Nu blir det nog en bee i alla fall!

Har försökt att hålla mig men får nog passa på innan dottern blir för stor för att åka vagn.

Nu måste jag fråga er som kan.

Är det bara bugaboos ståbräda som funkar? Har en lascal till min UJ och det skulle vara skönt att slippa köpa en till ståbräda.

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3