• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Caan
    straw2008 skrev 2009-05-17 11:15:46 följande:
    Jag har en bee som jag kan sätta på cam om jag vill men den har olika fästen baktill samt olika infarter för selen, det GÅR men blir långt ifrån optimalt!
    Ok!
    Tack för svaret!
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-05-15 19:35:57 följande:
    det var jättebilligt!
    Välkommen som Bee-ägare.
    Caan skrev 2009-05-17 11:12:45 följande:
    Hej! Är det någon som vet om man kan ha en Cameleon åkpåse till en Bee? Är det någon skillnad i storlek på de bägge åkpåsarna?
    Det går men den har inga hål för knapparna så den kommer antagligen glida är min gissning.
    chickenpox skrev 2009-05-15 20:03:00 följande:
    Kan man få större sele ???? Har haft kontakt med bugaboo ang chassit men de säger att det är slut på chassin och att de skulle ha kommit nya i slutet april början maj men jag väntar fortfarande
    Jag mailade dem och sa att jag har problem med selen. Fick till svar att de skickar ett nytt i en lite längre modell. *väntar*
    My sugar is raw
  • modestyclara
    Shoegirl skrev 2009-05-18 08:48:25 följande:
    Välkommen som Bee-ägare.

Det går men den har inga hål för knapparna så den kommer antagligen glida är min gissning.

Jag mailade dem och sa att jag har problem med selen. Fick till svar att de skickar ett nytt i en lite längre modell. *väntar*
    Tack
    Vad hade du för problem med selen? Att den inte används eller?
  • Senap
    modestyclara skrev 2009-05-18 11:23:04 följande:
    Tack Vad hade du för problem med selen? Att den inte används eller?
    Typ!
    My sugar is raw
  • AnitaAndersson

Är det någon som har erfarenhet av att resa med Bee? Tänkte höra om det funkar bra med deras transportväska som jag nu har skaffat.

Har det hänt att den gått sönder eller funkar det bra?

• psyko
    AnitaAndersson skrev 2009-05-18 18:38:28 följande:
    Är det någon som har erfarenhet av att resa med Bee? Tänkte höra om det funkar bra med deras transportväska som jag nu har skaffat.Har det hänt att den gått sönder eller funkar det bra?
    Vi har rest till Gran Canaria två gånger med våran Bee i deras transportväska. Har fungerat superbra, vagnen förstås helt oskadad men inte ens på väskan syns något slitage.
  • Höst06

Fick idag hem de där grejerna man skulle sätta på bromsarna. Verkligen snabbt jobbat av dem då jag beställde dem häromkvällen!

Men de gjorde i stort sett ingen nytta alls Jättebesviken måste jag säga.
    Känns fortfarande livsfarlig!

• arkeologitjejen
    Carolyn with 3 skrev 2009-05-18 21:15:21 följande:
    Vilka skötväskor har ni till era vagnar?
    Har en Mommibag från Kecci.
    Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • s v e a
    AnitaAndersson skrev 2009-05-18 18:38:28 följande:
    Är det någon som har erfarenhet av att resa med Bee? Tänkte höra om det funkar bra med deras transportväska som jag nu har skaffat. Har det hänt att den gått sönder eller funkar det bra?
    Min bee har varit med över hela världen, dock utan resväska. Den har tyvärr fått några repor i chassit, men inte blivit skadad mer än så. Jag ångrar än idag att vi inte köpte en väska, men nu känns det lite för sent.. Har haft min bee i mer än ett år.

Försök att ta med vagnen ända till gaten, då jag tror att de är något försiktigare med vagnen där...
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3