Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
När jag var å kollade på en Bee i en affär kunde inte min dotter sitta i den utan att sitsen åkte ner under henne.. De hade viss inte fällt upp den ordentligt. Dessutom visste de inte knappt hur man fällde ihop den eller vände på den
Men här hemma fungerar allt jättebra med vår begagnade vagn
Min vagn (som jag har kört med på alla underlag, dragit upp och ner i trappor, behandlat den ganska hårdhänt emellanåt) funkar superbra efter nästan 1 år. Aldrig har jag smort eller fixat något med vagnen heller. Jag älskar min dotters Bee och ska faktiskt dagen till ära tvätta den och smörja med silikonspray
. Tilläggas ska att bromsen strular från och till... Hoppas att det problemet försvinner när jag tvättat undan grus och smuts från bromsen. Annars har vagnen funkat i alla lägen för oss!
Nu har jag beställt en Bee!!
Det ska bli skoj att köra den!!
Hej!
Är sugen på att köpa en Bee. Någon som vill berätta lite om för- och nackdelar med den. Måste man ha Babynest eller finns det andra mjukliftar som fungerar?
Jag är också väldigt nyfiken på Been. Men jag undrar, hur är den att köra på dåligt underlag, typ snö? Är fjädringen bra?
Den verkar vara en himla toppenvagn och det känns tryggt att kunna ha barnet mot en.
Vi bor i GBG och vi får lite snö ibland
och Bee'n har snällt rullat fram. Enda gången Bee'n inte funkar är när vi går i skogen (så klart egentligen) så då har vi en annan hemskt klumpig vagn - Brio Race.