• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Mountainleaf

Jag har hittat den nu!! Jag letade på sittdelen, dumma jag

• januaribebis2010

Hej

Jag har en fråga om Bee, är det någon av er som haft den redan från att bebisen var nyfödd?
    Hur är den att köra i januari, februari eller då det fortfarande finns snö ute?

• arkeologitjejen

Jag kan inte rekommendera den till vintern. Jag bor i Stockholms innerstad och kunde inte använda den så länge det fanns snö på gatorna. Hjulen fastnar i snöslasket.

Mamma till Linnea, född mars 2008.
  • januaribebis2010

ok tack så mycket, bor i norrland så då får jag välja en annan vagn
    Älskar Geckon, får försöka hitta en sådan igen...

• Noiis

personligen så tycker jag att been fungerade bra på snö! tom bättre än camen vissa dagar då jag tyckte att camen fastnade för mycket i slasken och slog tvär stop.
    men om du bor i norrland så skulle jag nog endå satsa på en vcam gecko eller frog och ha vinter hjul till! för ni får ju liiiite mer snö än vi nere i stockholm

• januaribebis2010

Till första barnet hade jag geckon och sedan bytte jag till camen men gillade inte alls den...

• Lille Mammsen

Inge svårt! Finns på blocket,FL och tradera

januaribebis2010 skrev 2009-05-28 11:12:03 följande:
    ok tack så mycket, bor i norrland så då får jag välja en annan vagn Älskar Geckon, får försöka hitta en sådan igen...
  • modestyclara
    januaribebis2010 skrev 2009-05-28 11:12:03 följande:
    ok tack så mycket, bor i norrland så då får jag välja en annan vagn Älskar Geckon, får försöka hitta en sådan igen...
    bee är en paraplyvagn i jämförelse tycker jag, inte en endavagn...

Annars finns frog på kidzshop *tipsar*
  • januaribebis2010

ja jag såg det, men den som dom säljer där är väl bara sittdelen på ?

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3