Bugaboo Bee tråden nr 3
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Här pratar vi Bugaboo Bee...Visserligen finns en superb Bugabootråd, men vi vill _bara_ prata Bee
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m37087832.html
www.familjeliv.se/Forum-3-141/m39786585.html
Nu tycker jag underdelen till åkpåsen blir för varmt att sitta på...någon som hade beskrivning på hur man syr en sittdyna...hur mycket tyg man behöver osv??? hmm...inte för att jag kan sy men går det så går det, annars får jag väl köpa mej en färdig;)
Nu har jag använt vagnen en tid, å jag e fortfarande helt förälskad i den!! Den får t o m plats på "hatthyllan" i bagageluckan! *kär*
Å min lille plutt älskar å åka i den. (å jag älskar å köra den
)
Kan tillägga att hon inte tar så jättemkt betalt för dem heller, om man tänker på att det är 2 sorters tyg, stoppning, tråd och allt arbete + frakt för runt 350 kr. OTH:s dynor kostar över 500 kr st
Ja blir nog att beställa en från henne...nej det var inte så dyrt heller;)
Min lilla är 7 veckor och bee är bara såååå bra även från födseln!! Har p&t liften då jag inte alls gillade bees egna åkpåse! Har ju haft den till min 2 åring innan..
Jag är iaf nästan trött på alla kommentarer om vilken smidig vagn jag verkar ha!!!
love it love it love it!
ops, mena inte att jag haft åkpåsen till min 2-åring utan själva VAGNEN
provkörde en bee idag och insåg att vi måste ha en sån. Nu är ju bara frågan vilken färg och vart ifrån man ska köpa den? är det billigare från utlandet?