• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • modestyclara
    straw2008 skrev 2009-06-05 19:51:36 följande:
    Jo men det gör jag alltid, om du menar fälla till upprätt läge? Eller menar du liggläge? Nu ska min man åka hem från svärisarna o jag är livrädd att hanska ta been med våld *älskar krypet*
    nä man måste fälla ihop sätet (sittdyna och ryggstöd) och fälla det i linje med handtaget när man har sitsen mot sig...har du inte bruksanvisningen?
  • emeliev

någon som har sytt egen sufflett? är det svårt? bild?

• straw2008
    modestyclara skrev 2009-06-05 20:14:38 följande:
    nä man måste fälla ihop sätet (sittdyna och ryggstöd) och fälla det i linje med handtaget när man har sitsen mot sig...har du inte bruksanvisningen?
    Jo men långt uppe på skåpet, ska gå o prova det nu :O)

thansk
  • Noiis
    emeliev skrev 2009-06-05 20:52:37 följande:
    någon som har sytt egen sufflett? är det svårt? bild?
    Egen sydd suflett dålig bild sorry, tagen med mobil kamera nej de va inte svårt. detta tyg köpte jag på ikea
  • H I L L A

Jag har precis köpt min Bee och när jag fäller ihop den (sitsen framåtvänd) så knakar och smäller det, låter som något går sönder ska det vara så ???
    Den vill liksom inte fälla ihop sig helt själv utan jag får trycka till lite så den fälls ihop helt. Spelar ingen roll om jag har bromsen i eller inte, den smäller ändå.

• emeliev

Noas mamma skrev 2009-06-06 01:25:09 följande:

dålig bild sorry, tagen med mobil kamera nej de va inte svårt. detta tyg köpte jag på ikea
    snyggt. men om det är "vanligt" tyg. regnar det inte igenom då på en gång? ska man sy dubbelt? eller vad är bäst?
  • nica83

Tack för alla svar om sommarsuffletten!

straw2008 skrev 2009-06-05 14:32:43 följande:
    Man ser inget genom nätet, men jag tycker det är toppen i alla fall, köper man en sån sufla just nu får man även ett UV skydd till (ser ut som regnskyddet men är uv 50)
    Var ju väldigt bra erbjudande!
    Vart är det detta gäller, alla återförsäljare? Bor i Stockholm.
  • Senap
    nica83 skrev 2009-06-06 12:40:25 följande:
    Tack för alla svar om sommarsuffletten! Var ju väldigt bra erbjudande! Vart är det detta gäller, alla återförsäljare? Bor i Stockholm.
    Alla då det är en present från Bugaboo.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3