• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • modestyclara
    Zvartaliljan skrev 2009-06-17 08:58:53 följande:
    Jag har de tjocka vingarna och min 3-åring får plats jättebra Visserligen en liten och smal 3-åring men ändå.Nu väntar vi småsyskon i Januari. Vad rekommenderar ni för mjuklift??och tror ni det räcker med  (och var finns det som passar been?) till stora tjejen?? Tänkte att om hon behöver sova en stund så kan man väl ta bebisen i bärsjal och lägga stora tjejen i vagnen, någon som brukar göra så??Funkar been bra till nyfödd?? När jag sa till min syster att jag skulle behålla den vagnen jag har till bebisen så tittade hon på mig som om  jag var helt puckad...
    jag har phil&teds mjuklift i been (och i frog). Jag skulle itne ha en bee som endavagn till bebis om jag planerar att promenera på andra underlag än asfalt, tycker den blir så stötig på grus...men det är bara jag som tror att R ska få platt huvud och shaken baby syndrome Däremot så är lösning med ståbräda och sjal genial (OM det inte är så att man VILL ha syskonvagn )
  • Lille Mammsen

Får man va fräck o fråga vad "massa tillb." var för något *nyfiken*Yohanna1985 skrev 2009-06-17 10:12:21 följande:

Jag fick den för bara 3500 med en massa tillbehör så jag är toknöjd :)
  • Lille Mammsen

En Fråga till Vart på BEE var det bäst att sätta Bugaboo Mugghållaren,svagt minne av att den satt bäst någonstans......................

• FruLidgren

Nu har jag beställt en sproilans ny bee Blev en med blå suflett. Hoppas att den den är lika najs som den verkar! Har tänkt att ha den som shopping/lättpromenadvagn och vår UJ som sovvagn.

Elias 051026 Dante 081209
  • Lille Mammsen

Grattis! är det fortfarande 4800:- eller har dom hjöt den nu...va väl prishöjning på "G" tror familjetorget har kvar erbjudandet Handla för över 5000:- och få 500:- o handla annat för ! Tror Kidzshop har kvar detta erbjudande oxå....... OM andra här e sugna på BEE
    FruLidgren skrev 2009-06-17 13:36:34 följande:

Nu har jag beställt en sproilans ny bee Blev en med blå suflett. Hoppas att den den är lika najs som den verkar! Har tänkt att ha den som shopping/lättpromenadvagn och vår UJ som sovvagn.
  • Lille Mammsen
    skriver puckat...lille-man vill ju hjälpa mamma o skriva sxLille Mammsen skrev 2009-06-17 13:43:20 följande:
  • Tullemi

När jag var på BabyProffsen och kikade på Bee (fastän jag har en ) så kostade dom 5495:-

• FruLidgren
    Lille Mammsen skrev 2009-06-17 13:43:20 följande:
    Grattis! är det fortfarande 4800:- eller har dom hjöt den nu...va väl prishöjning på "G" tror familjetorget har kvar erbjudandet Handla för över 5000:- och få 500:- o handla annat för ! Tror Kidzshop har kvar detta erbjudande oxå....... OM andra här e sugna på BEE FruLidgren skrev 2009-06-17 13:36:34 följande:
    Jag betalade 4899:-
    Elias 051026 Dante 081209
  • Tezzan1981

ni är så många här inne som ha bee som "extravagn". kanske bara jag som är snål, men är det verkligen rimligt att betala 5000 för en bee, som man kanske bara använder ibland?....och sedan har man kanske 1-2 vagnar utöver det som kostar minst detsamma (speciellt om de är andra buggabo)
    man väljer ju iofs att lägga pengar på olika saker.... (jag är nog bara snål)

• Senap

Jag betalade 3500 på utförsäljning. {#lang_emotions_dreamer}
    *hukar mig för PMs äpplen*

My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3