• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • Senap
    Tezzan1981 skrev 2009-06-17 14:10:25 följande:
    ni är så många här inne som ha bee som "extravagn". kanske bara jag som är snål, men är det verkligen rimligt att betala 5000 för en bee, som man kanske bara använder ibland?....och sedan har man kanske 1-2 vagnar utöver det som kostar minst detsamma (speciellt om de är andra buggabo) man väljer ju iofs att lägga pengar på olika saker.... (jag är nog bara snål)
    min Cam köpte jag också med ca 20% rabatt från Tyskland.

Zappen betalade jag dock fullpris för.

*svart bälte i shopping*
    My sugar is raw
  • Preggie
    ni är så många här inne som ha bee som "extravagn". kanske bara jag som är snål, men är det verkligen rimligt att betala 5000 för en bee, som man kanske bara använder ibland?....och sedan har man kanske 1-2 vagnar utöver det som kostar minst detsamma (speciellt om de är andra buggabo)man väljer ju iofs att lägga pengar på olika saker.... (jag är nog bara snål)
    Nä, jag är också snål men har ändå 2 vagnar(snart). Men jag tycker ändå att det är värt det. Har ju 2 barn(snart) och sen så är ju andrahandsvärdet högt.
  • Lille Mammsen
    Lille Mammsen skrev 2009-06-17 13:28:38 följande:
    En Fråga till Vart på BEE var det bäst att sätta Bugaboo Mugghållaren,svagt minne av att den satt bäst någonstans......................
  • modestyclara
    ni är så många här inne som ha bee som "extravagn". kanske bara jag som är snål, men är det verkligen rimligt att betala 5000 för en bee, som man kanske bara använder ibland?....och sedan har man kanske 1-2 vagnar utöver det som kostar minst detsamma (speciellt om de är andra buggabo)man väljer ju iofs att lägga pengar på olika saker.... (jag är nog bara snål)
    *rodnar och harklar sig* OM man råkar gilla vagnar och ser det som en hobby så kan man lätt ha: en gecko, en frog, en bee, en uj dubbel, en uj trilling och två maclaren Tror det behövs en UJ swift när geckon flyttar...
  • Zvartaliljan
    ni är så många här inne som ha bee som "extravagn". kanske bara jag som är snål, men är det verkligen rimligt att betala 5000 för en bee, som man kanske bara använder ibland?....och sedan har man kanske 1-2 vagnar utöver det som kostar minst detsamma (speciellt om de är andra buggabo) man väljer ju iofs att lägga pengar på olika saker.... (jag är nog bara snål)
    Svaret är bra andrahandsvärde!
    T.ex får du lätt ut 3000-4000 för en begagnad bee.
    När jag sålde min babytravel fick jag 1000kr, hade gett 4000 för den. När jag sålde Buggan (cameleon) fick jag 8000, hade gett 10.000. Båda ungefär lika mycket använda. Så vilken vagn var den dyraste i slutändan??
    Står här med en City Elite med både sittdel och liggdel + tillbehör värd ca.6000 o har inte ens lyckats få en köpare för 1500kr...så den ska sparas till nästa bebis för inte går jag under det.
    Men fråga bara emmsan...hon har rekordet tror jag med 75 vagnar och den lyckliga 75 som fått stanna är, gissa ja en BEE!!!!
    Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100123
  • Lille Mammsen

HooHoo..du borde veta Vart e bästa stället på en BEE att sätta bugaboo´s mugghållare.....

Shoegirl skrev 2009-06-17 14:10:33 följande:
    Jag betalade 3500 på utförsäljning. *hukar mig för PMs äpplen*
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2009-06-17 21:26:55 följande:
    HooHoo..du borde veta Vart e bästa stället på en BEE att sätta bugaboo´s mugghållare.....
    Näe, jag testar på det tjocka utåt nu. Men jag gillar inte utåt. Men inåt får inte plats bredvid Cocoonen. Har inte riktigt bestämt mig än...
    My sugar is raw
  • Lille Mammsen

Fick för mig att den inte skulle sättas på ett ställe pga kan skada vagnen eller va de va?? Kanske va något med ihopfällningen?

Shoegirl skrev 2009-06-17 21:29:17 följande:
    Näe, jag testar på det tjocka utåt nu. Men jag gillar inte utåt. Men inåt får inte plats bredvid Cocoonen. Har inte riktigt bestämt mig än...
  • Senap
    Lille Mammsen skrev 2009-06-17 21:43:13 följande:
    Fick för mig att den inte skulle sättas på ett ställe pga kan skada vagnen eller va de va?? Kanske va något med ihopfällningen?
    Fråga inte mig. Min är ju oanvänd hittills
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3