• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • FruLidgren
    Preggie skrev 2009-06-16 17:44:30 följande:
    Jag gav upp och beställde en ny...
    mm jag är på god väg...
    Elias 051026 Dante 081209
  • Lille Mammsen

Grattis! Men näääää den snyggaste står här i hallen ...brevid Bee´´n Yohanna1985 skrev 2009-06-16 21:31:28 följande:

tänkte bara skriva tack för hhjälpen till er bugaboofantaster som svarade på frågor, det står inte en bee i min hall nu, men en riktigt snygg gecko! :)
  • modestyclara
    Yohanna1985 skrev 2009-06-16 21:31:28 följande:
    tänkte bara skriva tack för hhjälpen till er bugaboofantaster som svarade på frågor, det står inte en bee i min hall nu, men en riktigt snygg gecko! :)
    Gecko är ett bra val!
  • s v e a

TAALs mamma skrev 2009-06-16 16:36:48 följande:

Jag har fått dom tjocka vingarna, nu hat iofs min son på 18 månader gott om plats o även min dotter på 7 år får plats om hon skulle vilja, men jag tycker dom är lite ivägen när man ska vända sitsen o komma åt knapparna.... men men det funkar o jag är helnöjd med vagnen
    jag föredrar dom tjocka vingarna faktiskt, ser mysigare ut på något sätt. Och jag har ett stort barn...
  • Zvartaliljan

Jag har de tjocka vingarna och min 3-åring får plats jättebra Visserligen en liten och smal 3-åring men ändå.

Nu väntar vi småsyskon i Januari. Vad rekommenderar ni för mjuklift??
    och tror ni det räcker med  (och var finns det som passar been?) till stora tjejen?? Tänkte att om hon behöver sova en stund så kan man väl ta bebisen i bärsjal och lägga stora tjejen i vagnen, någon som brukar göra så??

Funkar been bra till nyfödd?? När jag sa till min syster att jag skulle behålla den vagnen jag har till bebisen så tittade hon på mig som om  jag var helt puckad...

Älskade lilla Maia 060528 och syskon 100123
  • H I L L A
    Zvartaliljan skrev 2009-06-17 08:59:37 följande:
    tror ni det räcker med STÅBRÄDA ska det stå
    Tror absolut det räcker med åkbräda Kanske att ni kan ha en annan vagn till storsyster om ni är båda.
    Jag har åkbräda till min 3-åring det funkar hur bra som helst, men har Geckon med oss när vi är båda. 
  • Senap
    Zvartaliljan skrev 2009-06-17 08:58:53 följande:
    Jag har de tjocka vingarna och min 3-åring får plats jättebra Visserligen en liten och smal 3-åring men ändå. Nu väntar vi småsyskon i Januari. Vad rekommenderar ni för mjuklift?? och tror ni det räcker med  (och var finns det som passar been?) till stora tjejen?? Tänkte att om hon behöver sova en stund så kan man väl ta bebisen i bärsjal och lägga stora tjejen i vagnen, någon som brukar göra så?? Funkar been bra till nyfödd?? När jag sa till min syster att jag skulle behålla den vagnen jag har till bebisen så tittade hon på mig som om  jag var helt puckad...
    Jag har en Bee som komplement till Cam men har en P&T Cocoon som liggdel i Bee.
    Vi har inte ens köpt ståbräda till vår son. Nu när lillasyster kommer så är han ju 3½ så han har inte åkt vagn på 1½ år nu annat än vid långutflykter/sjukdom och då tänkte vi ta vi Camen eller Zapp med oss också.
    My sugar is raw
Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3