• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

just nu sitter jag på hagaberg ...Från hagaberg*

• Druvan

Vi är ju tydligen inte lika snabb som du men vi lår oss sakta men säkert...
    Snart dax för idol och sedan desperate housewives..........

• englamax

jenny- jag tror jag hittar så det e lugnt för våran del iaf

• englamax

och jag gillar inte Ägg i sallad....men urs va krongligt detta blevdå...men ioförsig e äggen ganska synliga och stora så jag kan peta bort

• MaLevi

Gul dressing?!?! Kan någon säga precis vilken det är? Jag har inte dressing så jag handlar inte det.... Ska det stå salladsdressing och så ska flaskan vara gul eller?!?!?

• Druvan

Vi kan väl samåka härifrån mig så kan väl vi träffas alla här vid 10.40, blir det bra Johanna?

• Druvan

Ja vad ni krånglar.......

Ja dressingen heter sallads dressing och är gul i färgen och det finns med max 3% fett som det står på den, så är vi nyttiga också.
    Gör som du vill Jenny med tonfisk och ägg, vi uppskattar det som du gör!

• MaLevi

Ok, då sms jag till Elin och säger 10.40 utanför Jessica. Vänta in alla nu

Hur många blir vi? Vuxna som ska äta.

• englamax

jessica: ja det blir bra! hon skulle hämta mig här 10:40 och så ska vi lasta in ungar och vagnar så vi kommer väl bort till kvart i om vi ska samåka!

Jenny- ni bor typ bakom fredriks föräldrars hus om jag kommer ihåg rätt ..

• Druvan

Jag vet bara Mig, Michelle, Johanna Elin och dig Jenny, har vi missat någon?

Svar på tråden LindeMammor05