• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Ni är otroliga.....Under tiden jag skrev förra gången förbrukade ni en sida till....Går era fingra på några droger eller?

• Druvan

Jenny; Vad synd men då måste väl jag stanna hemma för jag har ju ingen skjuts då för vi får ju inte plats med bara Michelles bil och jag har ju inget körkort?
    Hade varit roligt med fler personer när vi väl ses men det verkar ju inte passa...

Åker jag med dig Jenny dit så har jag ju ingen skjuts hem iallafall och allt verkar bli så krångligt ju..............

• MaLevi

Tyvärr kan jag bara erbjuda skjuts åt ena hållet för jag ska till skolan efter fikat. Men någon buss går säkert...springer och kollar....

351 15.41 - 15.56, 16.16 - 16.31. Tiderna är från vedevåg till busstationen i Linde så någon buss går det ju om du vill åka förståss.

Annars får vi försöka lösa det på någotvis...tänker...

• MaLevi

Johanna: Efter Fredriks hus tar du och åker ner till höger NERFÖR backen och sen är det andra vägen till höger. Det enda nymålade gröna huset på gatan

Jessica: Du har ingen som kan hämta? Om du inte vill ta bussen...synd om du inte kommer...

Nu fick jag tv för mig själv så jag ska spana in desperate housewife...

• Druvan

Jenny: tyvärr så jobbar min man till kl 17.00 och buss har jag inte åkt på flera år, så jag måste då tyvärr stanna hemma...

• Druvan

Johanna; Ändrade planer för min del... läs så förstår du ....... har ingen skjuts eftersom Elin har hoppat av...

Allt verkade ju så bra men nu har det skitit säg så att säga ,hade sett fram emot detta men som sagt har man ingen bil eller körkort då ställer det till det.

• englamax

jessica...hm..men kan du inte ta bussen då? det är bara att du går på där bak och ställer in vagnen och går fram och säger att du ska till lindesberg det kostar 23 kronor ...om du e osäker med vagnen så be buss chaufören om hjälp...

jag åker med michelle..är bra när man kan hålla ekonomin nere så mycket som möjligt med de små slantar man får!

• englamax

petra- ja precis ..du har förtått mig rätt! *hulk* va äckligt det e med amerikanskdressing men vitlöksdressing e motsatt effekt *mera mera* ....skönt att höra att jag inte hade behövt använda våld för att komma innan för era väggar....(ser bilder framför mig hur det skulle gått till..haha)

• englamax

jessica- tyvärr så jobbar även magnus i morgon...annars kunde han kanske hämtat oss *typiskt

• Druvan

Nej jag vill inte åka buss och inte speciellt själv.
    kanske vore bättre att ta en annan dag som passa för de flesta , nu blir ni bara 3 st ju...........

Svar på tråden LindeMammor05