• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

jenny- vet du ifall linda och isac skulle komma... med henne blir vi 6 vuxna

• Druvan

Hur blev det med petra och mussa mus?

• englamax

nej nu ska jag lyfta på röven...jag ringde lina och hon och eva skulle inte komma imorgon...så vi blir 5 vuxna då! om vi inte hörs här senare ikväll så ses vi i morgon!! IDOL time

• Druvan

Johanna, vi ses och hörs utanför mig vid 10.45!

• Brodsmulan

Tack för att ni påminner mig om Idol

• Druvan

Jenny ; Ja smsa till Elin eller ring och berätta vad vi bestämt så ses vi imorgon, dax för idol nu..............

• MaLevi

Kollar alla på idol ??? Kanske ska ta och spana in det oxå Fick sms av Elin hon har mycket att göra hemma så hon hoppar över fika imorgon.

Jessica: Ska jag hämta dig eller kommer du hit ändå?

• Peand

Här håller man på och nattar och ni bara pratar och pratar......Var ju massor av sidor att blädra tillbaks. Har ni svårt att bestämma er eller??
    Jenny - gör en sallad med STORA bitar så får de plocka bort det som inte gillas...

Johanna - Kul det där med orange dressig!! Är det samma orsak som till att jag skulle sätta tummen ner vid mina inlägg för att rädda din frukost??
    Såg att du inte behövde våldgästa mig - men du hade varit välkommen isåfall!
    Tror nog att vi ses imorgon. Känner jag er rätt så brukar ju tiden rinna iväg när ni är igång...

Antar att jag kommer vara ganska själv här inne nu under en timme - IDOL härgrar väl för alla andra. Får väl masa mig till soffa och titta jag med......

Svar på tråden LindeMammor05