• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

nu har jag pratat med michelle..vi kommer imorn och jag åker med henne till vd-våg och hem!

• Druvan

Johanna: Jag tror det ordnar sig för jag pratade med Michelle förut och hon ska med.
    Vi kan väl samåka härifrån mig vid 10 .30 blir väl bra.

Jenny: Jag gillar gul lätt salladsdressing och det kanske du också gör Johanna.

• englamax

hej englamax...känns som jag sitter här och är den enda som skriver...skriver till mig själv känns det nästan som ..när jag ändå sitter här kan jag juh fråga dig englamax om du inte har annat för dig änn att sitta här och häcka!!

• englamax

vitlöks dresseing e juh oxå god

vi åker 10:40 hårifrån

• Druvan

Vi skriver ju för fullt, ser du inte det?
    Förresten så var ju du Johanna inte online på fler timmar eller hur?

• englamax

jo men jag mena att det tog juh 10 minuter innan nå skrev...trode ni hade dragit!!

• englamax

19:19 skrev senaste inlägget för mig och nu e klockan 19:39

• MaLevi

Jo, Elin ska hitta på ett ungefär. Har förklarat vägen iaf. Så hon ska nog hitta. Ska jag sms och säga att ni träffas någonstans eller tar du kontakt själv?

Kan göra matig sallad men jag hoppar över tonfisken åt mig iaf. Kan ha den på sidan av.

Svar på tråden LindeMammor05