• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Jenny - Vad kul och du som älskar Nalle Puh!!
    Det stod inget om någon gratis gympa idag. Stod bara att de öppnar idag och att de har drop in under hela veckan....De brukar ha gratis första veckan som provapå men då brukar det också stå klart och tydligt. Antar att det har dragit in den förmånen också....
    Men du ska ju simma i morgon oxå, så det kanske räcker?

Maria - hur gick det med festen i lördags? Blev knölarna bra? Fina presenter? Oj, vad nyfiken jag var då

• MaLevi

Ska nog ringa och höra om det är gratis Jag är (idag) jättesugen på att göra något, motionsaktigt ..... men, men är det inte gratis så tycker jag att 65:- är i högsta laget. Om jag inte hinner ringa så åker jag väl dit och är det inte gratis så betalar jag väl för motionsim och simmar några längder För det är väl öppet ändå? Någon som vet?

Nalle Puh är väl OK Disney däremot är jag TOKIG i. Vet att Nalle Puh & co är disney oxå men jag menar, vem kommer i närheten av Långben? Min absoluta favo Ligger iaf etta på min lista och tätt inpå har vi Garfield

Vad lugnt det är härinne....

• Peand

Kul att vi vaknar till nu men jag sviker för att kolla in outsiders, ses kanske i en pause

• englamax

petra- gulle dig för att du ger bra tips om vad det e på tv..ska gå och kika!

• englamax

jenny- nu har jag skicka ett mail till disney..va tvungen att prova!

• MaLevi

Hinner ju inte skriva klart ju Vad hände?!?! Ska in och kolla outsider Krister ropar att jag måste se det så det är väl något bra eller.

• Peand

Ni missar något om ni inte ser Outsiders. Se det och uppskatta livet!!!!
    Nu var jag djup men jag säger bara stackars människor. Ses när det är slut!!

• englamax

petra- jag kollar med...verkar va fruktansvärt..ska kolla och se vad det e för något! själv hade jag migrän i min undomsdagar och det var fruktansvärt....dommnade bort i hel höger sidan av kroppen och tungan så jag kunde i prata då svammla jag bara och så såg jag allt i bara flimmer sedaan började jag kräkas och fick världens huvudvärk...sova flera timma roch vakna helt utmattad! det va fruktansvärt..visste alldrig när det skulle dyka upp men kom minst 1 gång iveckan för ca 6 år sedan men jag sig efter ett år ungefär! Stark migrän med värsta symtomer och inget läkemedel bet på det...urs...önskar ingen det!! intresse klubben anteckanr hoppas jag ??

Svar på tråden LindeMammor05