• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

vad e det för fel på oskar??

• Peand

Han har inget imunförsvar och minska lilla bakterie kan göra honom jätte sjuk...Antar att det är den Oskar på tv du menar....Kan ju ioch för sig vara en annan Oskar oxå!!!

• Peand

Lättar upp med en fika lista mitt i allt elände....

FIKAGÄNGET!!!
    Onsdag kl 10:00

Petra & Jonas
    Jenny & Levina
    Elin & Linus ev (Bara förkyldningen är borta)

• englamax

joh det va oskar på outsider...jaha ok då förstår jag lite mer...tack

• Peand

Hat trick!!! visst heter det så....

Glömde skriva - stackars dig Johanna. Vilken tur att det verkar ha vuxit bort nu då. Är själv lyckligt lottad så jag ahr aldrig drabbats av något liknande.
    Måste kolla om det börjar igen.
    Tjohopp!!

• Peand

Johanna - du lyckades ju smita emellan och min hat trick rök.....

• Peand

jaha Jenny - hoppas att du får en bra ARBETS dag i morgon....Vi fikar och sjunger lite för dig också på kyrkis....

• Mellas

Hej hopp! Äntligen verkar det vara några ute på nätet när jag är det! Jag läste några tidigare inlägg... kunde ju inte vara ute igår....min käre(?) man fick ju för sig att han absolut behövde jaga gås utanför Motala för det var ju sååå måånga , så jag blev hemma själv med pojken o hunden. O då är det mycket att städa kvällstid o så ska man äta o så ska man varva ner o så ska man sova oxå... Phu!
    Betyder fikainbjudan på ons kl 10 att jag också får komma? Hur vet jag att Ni är ni o inte några andra? Öh, men risk att verka dum men är wiener det kondiset som ligger mitt i stan? Jag har ju bara bott här i tre år...hmm...

• Peand

Mellas - självklart får du komma på fikat. Att du vågar tänka något annat!!!!
    Vi vet ju inte riktigt vart vi ska gå och fika, det beror på hur många vi blir. Men vi kan ju ändra samlingsplats, en plats där man inte kan ta fel på vika vi är.....
    Vi har träffats där några gånger förut och där syns man om vi säger så!!!
    Men blir vi inte fler som kommer och om Elin fortfarande är sjuk kan vi ju ta en Vedevågsfika....
    Vi kör vidare så får vi se.

FIKAGÄNGET!!!
    Onsdag kl 10:00 Samling utanför Lindeträffen (brevid systemet)

Petra & Jonas
    Jenny & Levina
    Elin & Linus ev (Bara förkyldningen är borta)

Svar på tråden LindeMammor05