• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

* hoppsan ..en tand till :- D hahaha..här kommer det tänder på löpande band*

• Druvan

Englamax; Jag och Kevin har sovit eftermiddag och vaknade nu 17.15, det behövdes verkligen.

Angående fikat så kan vi väl träffas i hörnet mellan Norevägen och Norevägen vid Elskåpet om du förstår( vägen sedan ner blir Schrödersbacke).
    Är det ok att vi går vid 13.30 tiden?

• Peand

Johanna - du kan ju iallafall skylla på amningen (ang minnet), värre med mig...
    Städningen....ojoj vad bra det gick hahahah!! Jonas lite smågnällig, telefonen ringer i ett och osams med Jesper i stort sätt hela eftermiddagen. Med andra ord inte så mycket städat. Men det är låååååååångt till lördag och jag jobbar nog bäst under lite press.
    Känns som jag iallafall har läget under kontroll. Två rum här nere klara inkl fönster, imorgon tar jag övervåningen och sedan kan jag ta de andra rummen här nere på slutet. Vissa rum typ kök och toa bör ju städas in i det sista. Oj, vad intressant svammel jag håller på med??? Räcker nog nu!

• Peand

Ohps! Glömde... Vad tänder han får MAXen. Inte konstigt att han har varit snällig.

• MaLevi

Englamax: Vad tänderna hoppar upp

Peand: Jag mailar telefonnummer till dig så du kan få tag i mig imorgon om så är. Jag ska prata med sambon om det är bättre jag tar egen bil eller inte. Jag tänkte åka hem med sambon från linde, vi får se...

• englamax

Druvan : gud va härligt! ja jag förstod det blir bra! men max ska ta 5 månaders sprutan i morgon på förmiddagen och blir han gnällig & febrig så kommer vi inte med....men risken e väl kanske inte så stor men biverkningarna finns ju. bor din vän oxå här uppe som skulle med i morn?

angående tänder fick jag känna att det inte spruckit igenom ...lyste starkt igenom så jag kommer inte få såva mycket i natt kan jag tänka mig om tanden vill igenom då..han e jätte svullen och kinkig nu..alvedon gör ingen verkan man känner sig så maktlös ..försöker med kall bitring , vatten flaska funkar men han kan juh inte dricka hur mycket som hälst ..han sväljer varannan och låter varannan rinna på tanden och nerför hakan! napp vägrar han då gråter han .....men men ..det blir bra så fort tanden kommit upp hoppas jag*

• Druvan

Englamax; Svårt och jobbigt det där med tänder men fram måste de ju på ett eller annat sätt, nog svårt attt lindra.
    Nej min vän bor på Brodalen och går troligtvis från det hållet och sedan ses vi vid Wiener.
    Du får väl höra av dig imorgon när du vet mer bestämt om du följer med o0ch hur Max mår!

• MaLevi

Tittar in en stund innan fovo programmet CSI.

Verkar lugnt här.....

• englamax

Druvan: ja jag medelar dig hur d står till om vi ska med eller ej....

• englamax

Peand- jag e likadan ...jobbar bäst under press...allt jag ska göra görs bäst under press..konstigt det där! alla stressar utom jag jag tar det lugnt och sen i sista minut då kan man tro att det brinner i röva på mig
    Har du för dig annars? magnus kollar på csi och jag orkar inte..man vet alltid hur det slutar...csi löser fallet!

Svar på tråden LindeMammor05