• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Nu kommer jag Johanna!!! Har haft "lillkussen" här under kvällen. Hon är en av Jonas gudmödrar och vi har gått igenom lite inför dopet.
    Annars gör jag inte så mycket. Har väntat på att Pelle skulle skläpa sig från datorn så det blev min tur.... Ska jag fortsätta så här behöver vi nog ha varsin dator. Riktigt farlig och beroende framkallande....
    Vad det blåser ut, riktigt ruggit. Tycker att det drar i hela kåken, dammråttorna (ja de finns kvar) viner runt fötterna och samlas i ett litet mysigt hörn.

• englamax

ja det e en del att ordna inför dop. samma här jag och magnus byter av varandra nästan med datorn när max har somnat! ja visst e det beroendeframkallande...jag måste gå in här och kika...ja riktigt ruggit ute...obehagligt för vi har ett stort träd precis utanför fönstret som står och svajar.

• Druvan

Ska nu krypa ner i sängen och göra min man sällskap som är trött och min son sover också men troligtvis inte för natten, vill nog ha mat snart.
    Ruggigt väder, skönt att mysa och ligga och höra på hur det blåser utanför.

Godnatt, vi hörs och ses imorgon mina vänner!

• Peand

Johanna - visst känner man sig nästan lite otrevlig när man bara byts av vid datorn. Jag kan få lite dåligt samvete över att vi borde ta vara på den tiden vi har tillsammans när barnen har somnat. Samtidigt är det sååå skönt och befriande att få sitta här en "liten" stund.

• Peand

Nä, jag tar nog och hoppar ner i sängen jag också. Har suttit och gäspat hela kvällen och det är ju dumt att plåga sig själv.. Dessutom väntar en bunt nya tidningar på att läsas.
    Ses/hörs och skrivs i morgon
    Natti

• Peand

Godmorgon!

Är det inga som är vakna ännu??

• MaLevi

Godmorgon. Har precis gått upp här

Levina ligger kvar och leker för sig själv i sängen än så länge *hoppas det tar en stund innan hon tröttnar*

• MaLevi

Jaha, man ska aldrig skriva så där Nu sitter tösen här och vi ska ta och ta oss i kragen och göra lite saker härhemma innan vi ska åka. Först ska vi käka lite *magen knorrar* och sen ska vi slänga oss in i duschen

ha det bra! Ses snart!

Peand: Skickade mail till dig!!!

• englamax

Fika träff : på wieners 30/8 Tisdag kl: 14:00 *

ev LeoLina med lucas &malva
    EnglaMax med Max (5 månaders sprutan) + angelika med tuva
    Peand med Jonas och Jesper
    ev Druvan med kevin + kompis med filip
    Mysan 77 & Levina
    ev: Bitte o Emil (birgitta)

Svar på tråden LindeMammor05