• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Aha, Tv4 plus och kanal 5 är ju en viss skillnad Fattar bättre nu! Tack Maria...

Ang källaren så tror jag att Johanna hade en lokal i huset där hon bor. Jag älskar ju att baka så jag kan nog ta med mig lite fikabröd....Bra att ha en ursäkt för att baka då frysen redan är ganska full vid det här laget...Och nu har jag ju fått länken till Jennys muffinssida, mums...Måste vara en biverkning av Cambirdge detta

• Isaccc

Ville oxå bara tacka för en trevlig dag.
    Isac sover sedan en tid tillbaka och jag sitter här och ser hur tvättberget har börjat svämma över, så imorgon får det bli en riktig tvättardag, hoppas det blir fint väder så att man kan hänga ut en maskin kanske.

Det vore trevligt om ni kunde komma hit någon måndag på LUM. Där finns det gott om utrymma att vara för barnen och oss. Säg bara till så varnar jag de andra LUM föräldrarna och ni ska invardera byn . För vi här i Löa är inte vana att se så många barnvagnar på en och samma gång!

• Peand

Linda - inte för att det kanske är någon tröst emn min tvätt hög är likadan...Att det ska vara så svårt att komma sig för. För att inte tala om stryktvätten, den byggs på höjden och jag kan ju bara nämna i förbifarten att vi har 2,75 i takhöjd
    Tror nog att det är fler än jag som säger att vi kommer gärna upp till er någon dag. Det är nyttigt att vidga vyerna Vi får återkomma ang det....

Joahnna - Snart börjar Blåljus!!! Petra = din alldeles egna programm hallåa

• Solhöjden

Det vore trevligt att komma till Löa! Där är jag inte allt för ofta. Hade en klasskompis som bodde där förut, numer bor hon i Australien.

Petra - du får gärna baka... dina kladdkakemuffins säger man inte nej till!

• Brodsmulan

Linda.. hur många mammor är ni i Löas unga mammor? Är det ni som har hand om öppna förskolan? Tvätt.. gha.. ja, det har man ju *s* tur att fler har att göra så slipper man ha så dåligt samvete

Petra.. du denna gången är första gången jag får sååå mycket kvar blä, Rasmus gick jag ju -2 (2kg mindre än startvikt) direkt efter 1v, Morgan fick jag nått kilo kvar på, Ludwig låg jag på -6 direkt å nu hela +9.. näää gillar inte läget, är ju inte liten normalt och då känns det än värre, men iom att man måste äta ordentligt för att få ammningen att funka felfritt så blir det ju till att röra på sig, men japp, bara jag kommer från ammningen lär jag nog troligen testa på den berömda kuren vore himmelskt att iallafall komma ner mot 80-85 till en början å dit är det låååångt kvar nu, va uppe i som mest 113, har rasat 10 och har 9 kvar till startvikt, men lär ju bort iallafall 20 till. Pratade lite med tyvmor som använder Nutrilett till någon måltid bara nå'n dag ibland.. hon gillade väl inte riktigt att man går ned så raskt, hon menar att det ofta kommer tillbaka igen då.. vet ni någon som gjort detta tidigare som rasat massa och närm an väl börjat äta igen tagit upp ganska mycket?

• Isaccc

Nu har jag bytt bild för en gångsskull, men jag vill inte göra det för ofta för det tar ju en evighet känns det som att lägga dit en ny bild.

Petra - Stryka vad är det ??? Det gör jag bara när jag absolut måste typ 10 gånger om året.

Solhöjden - Den enda jag kan komma på som är i Australien (tror jag) är Lisa. Kan det stämma??

• Solhöjden

Isaccc - Visst är det Lisa!

• Isaccc

Cissi - Vi brukar vara runt 5-9 mammor som träffas, de flesta har barn runt 1,5 år.

• Isaccc

Solhöjden -Hon var hemma i sommras och hade 30 års fest i Lokalen. Men jag var inte där...(var inte bjuden för den delen) .jag är ju fortfarande ung, det var mest äldre där

• Brodsmulan

Linda.. du kan lägga in bilder på lillklimpen i galleriet annars, där kan du vattenmärka dem också, det är bra. Kan ingen sno utan att du har en stämpel på kortet coolingbild på en tuffing grabb

Svar på tråden LindeMammor05