• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

cicci & Petra- jag tror absolut på andar och det blev ännu starkare när jag var på stor senasen förra veckan...alla medium säger sammasak: att alla har en uppgift i livet , ett kontrakt och att när man dör så föds man på nytt! ( betyder att man måste gå om alla 13 åren i skolan igen? ) nej men vad som händer efter döden det finns juh olika teorier men gud så sugen jag e på att gå på seans med bara mig och mediumet.. vi mammor kanske skulle boka in storseans i fanthyttan ...utan barn .... cicci vet du hur man får reda på när det är seanser..har du nån bra sida? ja alltså man funderar juh värkligen på hur det där funkar och vad som igentligen händer efter döden.....

• englamax

cicci- jag hittade till iris hall och terry evins sida och anders åkessons...

• englamax

tar bort michelle och jakob...

Onsdagen 5/10 ca: kl 13.30 på Kingsgården.

Jenny & Levina
    Petra, Jonas & Jesper
    Johanna & Max
    Maria, Patric & Lina
    Elin & Linus
    Karolina & Maya
    Cissi & Tindra
    ev Maria & Viktor
    Angelica & Tuva
    Ewa & Lowa
    Linda & Isac

• Peand

Johanna - Vad är det för sida?? Jag är ju jättenyfiken

• englamax

ja du...jag gick in på det du sa o nånting innen på allmänndiskution då stod terry evens hemsida där på tråden som hette terry evens

• Brodsmulan

Johanna.. just nu i Oktober finns bara storseanser i Eskilstuna och Norge, i november har de Norrköping, Ängelholm och Halmstad. De har bara haft en mediumutveckling i Linde i år. www.spiritual.se/ är Åkessons sida och han jobbar ihop med bl.a. Iris som då är den som certifierar medium.

Jag kollade lite på andra sidor.. Jill finns ju, hon var ju en av dem i 'förnimmelse' home.swipnet.se/s/lightsoul/ men hon bor ju också nedåt Göteborg som jag förstår av telefon nr. Synd, annars är hon också väldigt bra om man ser till hennes framträdanden.

Å så finns Hasse Nyander: www.hassenyander.com men heller inget där just nu.

Försökte kolla på Ajkon, men hittar ingen i närheten: www.ajkon.se/index.shtm

MEN, nå'n som vet vem denna är?? Elena Stenberg? Finns i Linde.

• englamax

men terry skulle juh va i leksand i november såg jag på hans sida så jag funderar på om jag ska åka till mor i borlänge då och vi åker på det kanske...*funderar*

• englamax

elena stenberg..vem e det? ett medium eller?

Svar på tråden LindeMammor05