• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

jo han va med i insider..aschberg va hem till han oxå men då drog han igen dörren fort som attan...det va en tjej från isider som ringde och lurade honom att en kompis hade försvunnit och så och han började juh berätta vad som hade hänt henne och sånt..fast det va juh bara ett på hitt...

• Peand

Cissi - han var tyvärr med i Insider när de ifrågasatte hans "teorier" starkt. Om jag inte minns helt fel så hade väl en reporter varit där och fått helt galna uppgifter....

• Peand

Johanna - så var det ju.....

• englamax

nej nu ska jag oxå gå och sova...tack för alla intresanta sidor cicci...och petra: till halv två var det nog nån timm sedan jag gått upp så det blir nog lunch för min del på kingsgården *Godnatt*

• englamax

petra- vem e din favorit av mediumen?

• Brodsmulan

ah, ja då hade jag också blivit tvivlande, har jag tyvärr missat.. annars är Insider ett av mina program jag följer.. allt med polisiärt, krim och samhällsdebatterande följer jag.. å så cityakuten som jag missat ikväll för att gubben tagit tv'n *s*

Lär gå och sova jag med, bidde inget sova idag, va ut och traskade med barn å hund istället, känns i huvvet nu trött.. men ska se om jag kan få fram mer av min kusin, hon har varit iväg lite överallt.

• englamax

terry evens är mest pålitlig av vad ajg sätt på tv..har alldrig hört han ha fel nån gång...men jag vet inte*

• englamax

Onsdagen 5/10 ca: kl 13.30 på Kingsgården.

Jenny & Levina
    Petra, Jonas & Jesper
    Johanna & Max
    Maria, Patric & Lina
    Elin & Linus
    Karolina & Maya
    Cissi & Tindra
    ev Maria & Viktor
    Angelica & Tuva
    Ewa & Lowa
    Linda & Isac

• Brodsmulan

Jo, men Terry är mest pålitlig, han är fruktansvärt säker har synts även i.. mm.. åh, vad heter det andra programmet nu då.. inte förnimmelse och inte andarnas makt.. ja.. det okända heter det ju.. han har ju varit med i mest också iom att han är det som är mest träff säker, men han finns väl knappt här i Sverige? hmm.. måste jag kolla upp.. hittade en sida som beskriver hans bergsmeditation iallafall www.mountainmeditation.com/site/swedish/index.htm de flesta av medierna ahr skrivit böcker ser jag.
    Ah, fanns ju med på denna sida också: Terry arbetar med Privatsittningar på olika håll i landet. En sittning är 30 min lång och kostar 500:- vill man ha tolk kostar det 50:- OBS! För närvarande har vi ingen möjlighet att ta emot flera anmälningar till väntelistan för privatsittningar, eftersom det är väldigt många som står på kö redan.
    Däremot hade han storseans i Linde den 21a sept skruttans.

Svar på tråden LindeMammor05