• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

jaha nu läste jag cicci att du undrade det samma

• Brodsmulan

Iris har arbetat som medium i över 35 år. Hennes mamma var ett fysiskt medium, så Iris har med andra ord haft andevärlden med sig redan som liten flicka. Iris har under många års tid rest världen över som lärare och medium och drivit kurser i såväl mediumutveckling som healingutveckling, bland annat har hon varit på Island och i Australien. Sedan ett antal år tillbaka har hon även arbetat här i Sverige. Iris är mycket omtyckt och populär bland sina kursdeltagare. Som lärare har Iris förmågan att fördela lika stora portioner med ödmjukhet, allvar och humor, vilket alla som har träffat henne vet.

Kan intyga att hon är jättego som person, får verkligen med sig de hon talar med och till. Och vill verkligen se att du förstår och följer henne i vad hon säger.

• Brodsmulan

Japp, Elena ska vara ett medium, men vet inte alls vem hon är.

• Peand

Har full upp att läsa alla länkar Cissi....Varför finns inget i närheten.....Örebro hade ju varit perfekt...

• Brodsmulan

å glömde ju min favorits länk *s* www.tirips.se/ tycker han är så rar så hälften vore nog, en karl som öppet kan stå och gråta för att ta på sig en annans människas sorg, mmm.. då föll jag för honom.. men har ju varit samma i förnimmelse, han har ju brytit ihop där med. Men för långt till Göteborg tyvärr *suck*

Mmm.. många länkar finns det

• englamax

Cicci- kul att kolla alla sidor. såg du när din favorit med häst svans va med i insider! jag vet inte vad jag ska tro...

• Peand

Hittade ingen Elena på Eniro, men det var väl inte väntat heller

• Peand

Johanna - jag såg det och blev tyvärr lite tveksam till honom.....

• Brodsmulan

Med i Insider??? Nu har jag missat nått... då när de hade bluff medier? Det programmet har jag sett men då va väl inte han med? Däremot va han med nu sist i Andarnas makt vet jag.

• Peand

Nej, nu ska jag lämna över datorn till Pelle och kila upp på övervåningen och sova...Hoppas att mössen håller sig lugna i natt, annars blir det lite sova av för mig. Har en lite som sover men mössen håller mig vaken....

Ses i morgon! Morgon för vissa och lunch för andra

Svar på tråden LindeMammor05